Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Mart 6

Pratikte güzel olan herşey sözde güzel görünmeyebilir. Denedim ve yanılmadım:))


Edepli kızlara hastayım arkadaş. Hele böyle başını önüne eğipte kafayı kaldırmıyomu beni benden alıyo o tavırlar. Heh işte tam bu tanıma uyan bi kızla tanıştım bu sabah. Tanıştım derken o beni siklemedi ama ben tanıştırdım kendimi. Zorla arkadaş. Ben yiğit dedim. O hiç oralı bile olmadı. Ulan koskoca beni iplemeyen kıza ben hasta olmıyım da ne olayım. Bazen saatlerce kendimi izleyen biriyim ki artık işi iyice abarttığımı düşünüyorum. Ama kendimi sevmicem de napcam be abi. Herkese tavsiye ederim. Önce kendinizi sevin arkadaşlar. Kendinizi beğenmek ya da büyüklerde görünmek değil tarif ettiğim. Kendinize saygı duymak aslında. Ya da naparsanız yapın arkadaş çokta skimde yaa.
Neyse konumuza dönelim. Kız beni iplemeyince zoruma gitti aslında ama kızda güzeldi Allah için. Kadriyemin arkadaş grubundan bi kız. Sonra bu kızı işte face'te ekledim bu da kabul etti. Ulan bi de ne göreyim. 20 yıllık motorlara taş çıkartan bi poz var profil resminde. Baktım bi daha baktım. Her yer meydanda aga. Ulan bu kız eve girince bi haller oluyo herhalde. Face ortamı ev ortamı olduğundan olsa gerek rahat rahat çekilmiş resimleri salmış ortaya. Yıkıldım abi resmen. O resimde gördüğüm kızla başı önündeki kız arasındaki dünya kadar fark beni resmen yıktı. Nasıl yaparsın bunu bana ulan.!! Ben senin masumiyetine vurulmuşken sen nasıl olurda karşıma heryer meydanda resminle çıkarsın. Kısmetime tüküriyim arkadaş yaa.
Sonra noldu biliyomusun? Uzun zamandır görüşmediğimiz götüme tekmeyi basan bi kız arkadaşım vardı o beni aradı. Naber nasılsın falan böyle masum konuşmalardan sonra kapatıyoken güzel bi sözün yokmu dedi. Bende buna cevap olarak "senin ...... koyim" dedim. Bağırdı çağırdı ve kapattı telefonu. Nasıl koymuşsa bana o zaman götüme tekme basılması artık bi anda çıkıverdi. Burdan yola çıkarak diyebiliriz ki uygulamada güzel olan herşey söze döküldüğünde aynı güzellikte algılanmıyor. Uygulama da gayet güzel aslında be:)))) Ama rahatladım ne yalan söyliyim. Neyse abi evime gidiyorum artık. Kal sağlıcakla. Beni seviyorum...

2 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

O kızcağızımızın facebooktaki resimleri sanırım işini garanti altına almak isteyişi.. "ulan yüzümüzün resmini koyduk ama birde kıçı başı çekelim tam olsun.." tarzında olabilir..
Ayrıca telefondaki kıza verdiğin cevap beni benden aldığı gibi firefox'da kendini kaybedip hata verdi..
Ayrıca tabikide seviceksin kendini.. En kıçıkırık kişisel gelişim uzmanı bile diyor artık bunu..

voodoo dedi ki...

eheheh yarıldım burda senin .... koyum duyduğum en güzel söz zuhahhasdjsdbnsjdjadshjasbn parçaldın beni xD