Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Mart 10

Ortak noktamızı buldum.! Hepimiz öleceğiz..!!

Ortak noktamız yokmuş. Ortak nokta meselesi çok önemli abi. Sevinçlerimiz ortak olmalı. Aynı şeylere üzülmeliyiz dese neyse. Ama artık son zamanlarda o kadar abartıldı ki bu olay aynı partiye sempati beslemeli aynı siyasal fikirleri savunmalıyıza kadar geldi. 20yaşında bir kızla siyaset konuşmak istemiyorum artık. Sanki birer militanmışcasına yaşamaya kadar geldi nerdeyse. Ben gelecek planları yapmak istiyorum. Birlikte nerde nasıl yaşarız hayalleri kurmak istiyorum ama yok arkadaş yok. Bu kadar içimize işleyen siyasetten artık nefret ediyorum. Bırak siyaseti siyasetçi yapsın. Bırak topu futbolcu oynasın. Bırak ulan bırak!! Sevgi paylaşmak istiyosun olmuyo. Kötü konuşuyosun hiç olmuyo. Ulan herhalde ben biriyle hayatımı paylaşacak olgunluğa gelmedim. Yaşım 40-45 olacak o zaman anlıycam galiba. Ortak noktalarımız yok.! Ortak noktamı arıyorsun bre dengesiz. İkimizde öleceğiz başka ortak noktaya ne gerek var...

2 yorum:

sanitabant dedi ki...

ortak nokta diil altın nokta arıyo o demekki yiğitcim:)

lunelyyn dedi ki...

bazen sevgi yetmiyor be yiğit ortak nokta evet siyaset olmamalı ama kişilik farklılıkları bir gün biryede patlatıyor ilişkiyi onca sene puffffffff . . . çok farklı ailelerde yetişmiş olan iki insan tabikide aynı olmayacak ama işte bişeyler arıyolar yinede aslında ortak noktadan kastın ne olduğunuda bilmiyor ya arayanlar :):):):)