Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Mart 26


moralim çok fena bozuk abicim. selam bile vermek gelmiyo içimden bu aralar. bir bir takılmaya başladı bütün dişliler hayatımda. çarkımın içine edilecek ramak kaldı farkındayım. ne yapıyorum biliyomusun. fırsat buldukça uyumaya çalışıyorum. işin en kötü tarafı bunları arkadaşlarıma yansıtmamaya çalışıyorum. çünkü bilinen bişey varsa o da benim her şartta neşeli biri olduğum. ben bu neşeli kimliğin içine sokayım.

işyerinde bölümüm değişti ve sudan çıkmış balığa döndüm. herkes sanki arkamdan bişeyler çeviriyomuş psikozundayım. bi türlü toparlayamıyorum. ulan paranoyak olucam böyle gidersem.

eski kız arkadaşımı bi başkasıyla gördüm zaten. amma aç gözlüyüm ben arkadaş yaa. istiyorum ki dünyadaki benim hoşlandığım kızların hepsi sıraya girsin bende tek tek onlarla geziyim. bencilliğin zirvesindeyim bu aralar. he işte o kızı çocukla el ele görünce siklemiyomuş gibi göründüm ama sinirlerim bozuldu abi. aynı mekanda takıldık bi süre. sonra kız bununla dudak dudağa öpüşünce yıkıldım resmen. hele bi de hayal alemine daldım da bunların yalnız zamanlarını düşündüm. ne oluyo bana arkadaş yaa. bunu düzensizleşen hayatıma bağlıyorum. hani filmlerde olur ya kız başkasını öperken ex aşkını keser bi yandan aynen o anı yaşadık. ben de mal gibi bakıyorum hala. güzel günler yaşamıştık kendisiyle aklıma geldi be abi. neyse artık bu ateşli öpüşme sahnesinden sonra artık kapılar tamamen kapanmıştır. kapımda ulusa dönüp bakmam. yoksa bakarmıyım. neyse artık kapımda ulusunda konu komşunun tepkilerine göre bakarız artık:) bakarım lan süper bişey bu yaaa. delirtti beni yaaa:)))

haftasonu ewa ile 2 arkadaşı geliyo polonyadan. onları gezdirirm artık. ecnebilerle takılmakta bi dert. abuk subuk her boka gülüyolar falan. tokatlayasım geliyo. ama ülke tanıtımına bi nebze de olsa katkım olması adına hepsini sineye çekiyorum. harbiden lan sineye hee:))

okuyan gözlerin, dinleyen kulakların ve ruh halimi hayal eden belleğin zarar görmesin. haftabaşı görüşürüz:)

3 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

düzelcek abicim düzelicek takma kafaya..
bak ne güzel hatunlar geliyormuş gezdir bakalım gezdirebildiğin kadar (((:
iyi bak kendine Yiğidim..

' Zeré ' dedi ki...

Kurban olduğum ne diyim ben sana ...Düzelecek herşey cidden düzelecek enerji gönderiyorum bak sana,bu sen değilsin höyttttttttttttttt.İyi ol Yiğidim iyiiiii yok ötesi bu canına yandığım dünyasında.Öpüyorum gözlerinden üzme beni :)

lunelyyn dedi ki...

he he allah gözünü doyursun o kızcağızda mutlu olsun bırak :):) dünya barışının son neferisin bak iyi ol sen sonra senin asık sratına güzlmezler eminim :):):)