Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Mart 19

Komşu alma ev al..!!


Hayırlı cumalar abicim. Uzunca bir aradan sonra yeniden birlikteyiz. Eeeee artık zamanı gelmişti yazmanın. Gerçi sıra sana bi türlü gelmez oldu inan. Yeni ameliyatım sonrasında yaklaşık olarak 2 aydır hiçbir dişi kuşa değmedi bedenim. Bunun verdiği bi gerginlik var üzerimde yalan değil. Dürüst olmak gerekirse hayatımda artık bir kadın olmasının zamanı geldi de geçiyor bile. Günlük ilişkiler artık iştahımı kabartmıyor. Tamam yaşamıyor değilim ama ne biliyim be abi. Artık çok sıkıcı gelmeye başladı. Sorumluluk sahibi olmak ve artık çocuklarımın dertleriyle dertlenmek istiyorum inan. Yolda gencecik kızları erkekleri ellerinde bebeleriyle birlikte görünce varya nasıl içim gidiyor anlatamam. Bu normalmi acaba abi? Hayır normalse neden hala bi karar veremiyorum. Kadriyede elden gidicek kalcam sik gibi ortada. Canım benim yaa hala beni ne kadar sevdiğini biliyorum. Ama biraz daha bekar yaşamam gerekiyor. Çünküüü hala ev alamadım amına koyim. Biriktir biriktir hala kafama göre bi yer için gerekli birikim çıkmadı ortaya.

Yaaa arkadaş bu ev alma komşu al diyen adamı bulsam tokatlarım. Komşusunu yiyim abicim bu zamanda hiçbi komşu hiçbi komşuyla ilgilenmiyo. Al ameliyat olduk 2 kat üstümdeki yaşlı teyzenin dışında komşularımdan bir tanesi gelipte Yiğit bi isteğin varmı diye sormadı. Hiç evine bile gitmediğim yaşlı teyze gelip halimi hatrımı sordu. Gerçi biraz kafamı ütüledi sohbeti ama her türlü çekerim kahrını artık. Bir numaralı adamım o abicim apartmanda. Komşuymuş ne komşusu.! Hepsi yiyici lan bunların. Yemeğe içmeye çağırdın mı hepsi en önde. Ama hastalıkta falan bi tanesi yok. Komşu almıcam arkadaş ev alcam.!!

Patronum sağolsun beni her an kovmaya hazır vaziyette. Galiba izinli olduğum zamanlarda işler aksamayınca (hani benim işleri millete kilitlemiş) benim olmasam da olacak bir personel olduğuma kanaat getirdi ki hep üzerime üzerime geliyo. Rest çekmemi istiyo sanırım. Ah be arkadaş üç beş milyar para verdilermi böyle köle muamelesi yapıyolar yaa hasta oluyorum. Ama üçe beşe de bakıyorum yani. Boru değil arkadaşım:))

Yarın bi yerlere gidicez bi kaç arkadaş. 2-3 aydır böyle bişey olmamıştı iyi olacak. Seviyorum tanımadığım yerlerde tanımadığım insanlarla vakit geçirmeyi. Değişikliğe acayip ihtiyacım var abi ya. Güzel birileri denk gelse de haftasonum bok gibi geçmese bari. Güzel gözlerinden öper selam ederim. Seni seven, özleyen ama bi o kadar da vakit ayıramayan Yiğit...

2 yorum:

halimce günce dedi ki...

geçmiş olsun...

' Zeré ' dedi ki...

Vallahi Yiğidim al benden de o kadar.Artık birilerine şans verme zamanı geldi diye düşünüyorum açıkçası ve şuanda bikaç kişiyle görüşüyorum en uygunu bulunacaktır nasılsa .Uzun zamandan beri kendimi cidden çok daha iyi hisseder oldum .Meğer hayatta ne güzel,ne bal insanlar varmış ...Güzellik diliyorum Yiğidim sağlık diliyorum,bir de en hasında bir komşiiiii ...Öperim gözünden :)