Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Mart 27

Güzellik önemlidir. Hemde çok önemlidir. Ama tevazuyu elden bırakmamak şartıyla..


meraba sayın seyirciler. bir fuzuli'nin günlüğünde yeniden birlikteyiz. ewa geldi ya hani. arkadaşıda geldi yanında abi benim dibim düştü. dipsizim dün geceden beri. bir insan evladı bu kadar güzel olamaz. olmamalı. bu kadar güzelse de insan denmemeli. abi yanında nasıl kibarım nasıl kibarım anlatamam sana. kızda bi çıtkırıldım ki sorma. okumaya istanbula gelcekmiş. ama ev problemi varmış. ev problemi olurmu hiç olurmuuuu. evim senin evindir dedim şakayla karışık:)) türkçeyi tam bilmeyen birine espri yapınca anlamadığında insanın göt olması kadar mutluluk veren bi duyguda yok arkadaş. o mutluluk beni 1 hafta falan götürür. önümüzdeki haftaya kadar da burdalar nasıl olsa. endamına kurban olduğum benim yaa. sahiplenesim bir ömür bırakmayasım var. abi benim bu yabancı manyaklığım ne zaman son bulacak ya! kendimi yabancıların arasında daha rahat hissediyorum. bunu da ülkemiz kızlarının aşırı kaprislerine bağlıyorum. harbiden bak. bu bahsettiğim kızı al bi güzellik yarışmasına ilk beşe girmezse gel bu blogun içine tükür. o kadar iddialı bi güzellik yani. bunun yanında da bi o kadar mütevazi. ama bizde 2 gram boyayı yüzüne vuran başımıza kainat güzeli kesiliyo. e bu kardeşin de kaprise gelemiyo arkadaş. sonra neden yabancılarla takılıyosun oluyo. adam olun sizle de takılıyım:)) yani benden mahrum kalmayın arkadaş:) ayrıca bu yabancılara karşı bi düşmanlıkta var bizim kızlarla. sanki her yanımızda takılan kızla gece gündüz sevişiyomuşuz sanılıyo. kardeşim öyle bi dünya yok. zaten öyle bi can da yok. erir gider arkadaş insan. canmı dayanır:) bizim kızlar çok tuhaf arkadaş. neyse abicim bu aralar ewalarlayım. bu bahsi tekrar gerektiğinde açarım. öpüyorum alnının çatısından. görüşürüz..

2 yorum:

sanitabant dedi ki...

yiğit gene kayıplardasın
bu yavruyla evlendin mi yoksa?:)

Yiğit dedi ki...

o yavruyla evlenmek fena fikir değil aslında ama iletişim sorunlarımız olur:)) Yeni bi şirketteyim o yüzden giriş çıkışlar baya bi tutulu haliyle gelemiyorum:))