Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Şubat 15

Manzarada boğazı görünce insan kendini padişah zannediyo..

Denize nazır bir pencereden sesleniyorum sana. Gözlerimi açtığımda kendimi osmanlı döneminde padişah sandım ilk. Hani etrafa bakınca koca koca pencereler duvarlarda işlemeler falan görünce adamın götü ne kadar kalkabilirse o kadar kalktı. Boğaz manzarasını pencerede görünce tamam dedim. İşte artık hakettiğim yerdeyim. Soyumun osmanlı padişahlarına dayandığı tespit edildi ve şahsıma bi saray verildi. Bunu düşünecek kadar da gerizekalı olabiliyo insan bazen. Sonra gözlerimi önüme doğru çevirdiğimde inleyen sızlayan insanları gördüm. Heh Yiğit al sana bi sürü padişah torunları daha. Ulan benim gibi çok kişi tespit edilmiş demek. Yoksa bu kadar adamla aynı yerde ne işim var diyorum:) Hala hastanede kabul edemiyorum kendimi yani:))

Uzun lafın kısası belimden ameliyat oldum. Ve baltalimanı kemik hastanesindeydim bi süre. Sana yazmak derdimi anlatmak isterdim ama o sıra belimle cebelleşiyodum. Hemşirelere eskisi gibi olacakmıyım diye soruyorum. Belki diye bakan gözler. O acıyan bakışlar. Yooo ben bu genç yaşımda performansımı kaybetmek istemiyorum bakışlarımı solduruyordu. Ama doktorum sağolsun. Eskiden daha iyi olacaksın adamım korkma dedi. Ulan sen eski halimi nerden biliyodun ki? Neyse moralimi düzelten hep doktorlar oldu zaten. Hemşireler çok tatlıydı ama yaa:))14 Şubatımı 5 hemşirenin ortasında geçirdim oh ne ala memleket:)) Du bakalım şurdan bi çıkıyım teşekkür ziyaretleri yapcam elbet. Emekleri çok üzerimde.

Hem bu vesileyle anamı babamı da görmüş oldum. Daha ne istiyorum ben yaa. Ağrılar sızılarla dolu bir boğaz manzaralı odadan aktaracaklarım bu kadar abicim. Fırsat buldukça görüşücez yine. Ve beni merak eden voodoo, Beyaz Büyü, Zere (Alesse) ve lunelyyn sizlere çok çok teşekkürler. Bu kalabalıkta merak ediyor olmanız büyük nezaket. Eksik olmayın. Ve bana blogunda hediye veren Lanetli Melek almaya geçte olsa gelicem inşallah:)) Kusuruma bakma ama belimden arızalıyım. Geçici bi süre servis dışıyım:)) Tekrar görüşene kadar kalın sağlıcakla...

8 yorum:

' Alessé ' dedi ki...

Kurban olurum ya dediydim ben ,dediydim :) Bu çocuğun başına bir hal geldi dediydim zaten ...Allah şifalar versin Yiğidim tez zamanda iyileş emi,merakla beklicim güzel yazılarını :D

ozzeinep dedi ki...

geçmiş olsun, ben de blog yazmayı bıraktın sanmıştım:p inşallah doktorların dediği gibi eskisinden de iyi olursun;)

sanitabant dedi ki...

çok geçmiş olsun yiğit ben işten falan çıkarıldın sandım yeminlen. işportacılık falan diyodun ya:)morali bozuktur şimdi diye bişiy diyemedim daha doğrusu nerden deniyo onu da bilemedim:)))

voodoo dedi ki...

oha yiğit çoooooooooooook geçmiş olsun vallaha özlettin abi. Topu topu 5-6 blogu ciddi anlamda takip ediyorum sen yazmayınca çooook merak ettim tekrar çok çok geçmiş olsun :(

Beyaz Büyü dedi ki...

Çok şükür senden bir ses aldık..
Ben kütükle vursam düzelirdi belki be abi ((:
Çok çok geçmiş olsun..
İnşallah en kısa sürede "eskisinden dahada bomba" olursun..

Dark Butterfly dedi ki...

demek modifiye işlemleriyle uğraşıyodun hee bi yenilenme sürecindeydin ben de bi kaç arkadaş gibi işten ayrıldın da hayata küstün sanmıştım yazılarından yola çıkarak =) şaka bi yana geçmiş olsun :)

lunelyyn dedi ki...

çoook geçmiş olsun yiğitçim
anlamıştım zaten bunda bir iş olduğunu yoksa sen bizi boşlamazsın böyle
aaa ama insan giderken bi yazardı yahu meraktan öldük valla ani karar mi oldu ameliyat yoksa önceden belirlenmişmiydi . . . .
en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle
esen kal şimdilik seni yormayalım fasla :):):)

Yiğit dedi ki...

Hepinize çok teşekkürler. Eksik olmayın:)) Yıkılmadım dicem ama yıkıldım yatakta yatıyom:))