Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Şubat 16

Koşarak koşarak gel bana geeeeeeeeeel


Olmuyo be abicim. Yat yat olmuyo. Kalktım bugün biraz dolaştım bi hemşireyle. Dünyanın en iyi kalpli insanı bana denk geldi sanırım. Hani çocuklar yürümeyi yeni öğrenirlerde anne babaları koş bakıyım babana/annene derler ya ahanda öyle çağırıyo beni kendine. Bende mal gibi değneklerle gülen gözlerle koşuyorum. Meğer hemşireler ne kadar iyi kalpliymişte ben bilmezmişim. Boncuğum geldi aklıma. Boncuğum bana hiç böyle davranmıyodu. Demekki ben aslında hasta olup yanına gitseymişim boncuğumla hiç ayrılmazdık. Neyse yaaa şimdi onu da dertlerimin arasına ekleyemiycem. Her geçen gün daha iyiye gidiyorum moruk. Emeklemeyi geçtim artık yürümeye geçtim. Hemşirem sağolsun.:))

Kadriyem ziyaretime geldi bu sabah. Naber lan malulen emekli dedi. Güldüm ama acayip zoruma gitti. Allah yatağa bağlı kalanların yardımcısı olsun. Yeşil sahalara dönmem 1-2 ayımı alacakmış. Çok değilmiş be abi. Neleri atlattı bu bünye onumu atlatamıcak. Hangi sevdiğimin ahı tuttu bilmiyorum ama kesin bi beddua var üstümde:)

Gazete manyağı oldum ayrıca. Dergi gazete her santimetrekaresine kadar okuyorum. Ulema olup çıkıcam bu hızla gidersem. Görüşürüz abicim...

5 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

Kıyamam Yiğidim sana
Bak yeminle söylüyorum kalkıp ziyarete gelmeyi düşündüm..
Ama hemşirelerinle olan saadetini bozmıyım dedim.. (((:
Allah daha kötüsünden korusun..
Son olarak seni koşan adam mirkelama rakip olarak görmek dileğiyle..

voodoo dedi ki...

buda gelir bu da geçer ağlama xd

rahat-sız hatun dedi ki...

ay alla belami versin. yigit nerde niye yazmiyo hic dedim. hastanede ciktin. yazinla azim acik kaldi yeminlen. cok cok gecmis olsun :( olaydim oralarda gormeye gelir idim.hos, pek ziyaretciye ihtiyacin yok, mesutsun hemsirelerlen :d tekrar gecmis olsun.. umarim carcabuk gecer. olmadi gel isvicreli bilim adamlarina emanet edelim seni:p

öbdüm.

Laidly_wyrm dedi ki...

söyle bi bakiim bizim yiit oğlan napıyomus diye, hastanede olduğunu okudum, geç kaldım gibi biraz ama cok gecmis olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuş emi?

Yiğit dedi ki...

eksik olmayın arkadaşlar:))
Beyaz Büyüm geldin varsayıyorum.Düşünmen yeter..
voodoo tek tesellim o zaten:))
rahatsızım hatunum isvicreli bilim adamlarının bilimine tüküriyim:))
Laidly wyrm en kısa zamanda inşallah:))