Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Şubat 22

Hayat benim için sanki yeniden başlamış gibi...


günaydın abi. normal hayatıma döndüm artık. yeniden doğmuşum gibi resmen yaa. galiba bana bi dersti bu. sahip olduklarıma şükretmem için. dersimi aldım ve kaldığım yerden devam ediyorum hayatıma yavru kuşum. arabamı dehşet özlemişim heee. biner binmez böyle bi sarılasım geldi ki sorma. sanarsın yüz yıldır araba görmemişim ya da araba icat olmuşta keşfi ben yapmışım gibi bi mutluluk. kadriyemle birlikte gezdik dolaştık dün. galiba ben bu kıza aşık olmaya başlıyorum. hasta yatağımda nerdeyse bi dakka başımdan ayrılmadı sarı şekerim. güzel gözlerine kurban olurum ben senin yaa. babası izin vermiyor olsa da hep yanımdaydı. mahalle baskısı malum. bi gören olur evde napıyonuz bi başınıza diye düşünülüyo hep. evet abi yaa her başbaşa kalan yatıyo kalkıyo diye düşünülüyo sanırım. ama millette haklı biraz. adam otobüste minübüste utanmasa ırzına geççek tuttuğunun. evde bi başına kalınca neler yapmaz. zaten otobüste köşeye sıkışmış yalana yalana seyahat edenlerden nefret ediyorum. kız cam kenarına yapışmış çocuk utanmasa kucağına oturtcak kızı. garibim kızda napsın camdan dışarı çıkamıyo haliyle:))) ayıp diye bişey var be arkadaş. sizin yüzünüzden ben kadriyemle başbaşa kaldığımda laf çıkıyo ulan. adam olun adam!! oysa onu o kadar masum duygularla seviyorum ki. evleneceğim kız galiba kadriye benim. dün gece hep onu gördüm rüyamda. hayatımda bu aralar düzgün giden bi tek o var. işyerimle henüz konuşmadım. kovuldukmu kovulmadık mı onu bile bilmiyorum. ulan Allah rızası için bi ara bi sor. noldun yiğit bi ihtiyacın varmı de be pezevenk. demezse demesin yaaa. gerçi hakkını yememek lazım maaşımı evime kesintisiz gönderdi:)) o da bişeydir yani. önümüzdeki hafta başı işe başlıycam kısmet olursa. bu gece misafirlerim var hırvatistandan:)) bakalım napcaz. doktorun söyledikleri doğruysa normal hayatıma artık geri dönmem lazım. yaşayıp görücem abicim. şimdilik bu kadar abi. güzel bir bahar sabahı ve akşam için alışveriş yapmam lazım. gözlerinden öper çok çok selam ederim. kal sağlıcakla...

9 yorum:

' Alessé ' dedi ki...

Çok sevindim çok mutlu oldum be Yiğidim hani böyle şeyler hissetmek ve bunu böylesine güzel kaleme alabilmek... Kadriye yengemdir bu saatten sonra yan bakanı çizeriz :D Sahalara hoş geldin tekrar mck..

Yiğit dedi ki...

:)))) canım benim yaa. hep var ol Zere'm...

Beyaz Büyü dedi ki...

İşte abicim böyle ol canımızı ye ((:
Umarım iş yerindende kovulmamışsındırda artık daha fazla sorunla uğraşmazsın..

Yiğit dedi ki...

kovulsam ne yazar be beyaz büyüm. alır başımı giderim bu ülkeden türkiye kaybeder. ben kaybetmem nihayetinde:))))

lunelyyn dedi ki...

bak bu iii haber ayağa kalkmana sevindim :):):) işinide geri alman dileğiyle . . .

Ceku dedi ki...

bak baaaak sen şuna,hani kadriyen kankandı lan senin :Pp aşık olmaya başlıyörmüüüş.Kanka ayağı makat ayağı boşuna dememişler :)))

Yiğit dedi ki...

Ceku balım:))) henüz açıklanmış bi his yok be oğlum. sende hemen lafı göte başa getirme:))))

Yiğit dedi ki...

lunelyyn teşekkürler. işimi geri alıcam inşallah. onuda yapacam hiç merak etme:))

Agnés. dedi ki...

Hayata yeniden başlamak güzel tabii dersler alarak başlamak çok daha güzel. Çok çok geçmiş olsun, yeni yeni mutluluklar sana :)