Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Şubat 17

Bedenim genç ama ruhum yaşlandı. Ve anladım ki en hayırlı evlat emekli maaşı...

Artık evimdeyim oğlum zoruna gitmesin. Ziyaretime gelen onbinler yüzünden baltalimanı hastanesi beni kapı dışarı etti ve bi daha gelirsen belini biz kırar ikiye ayırırız seni dediler. Bende tamam be abicim stres yapmayın geldiğimiz gibi olmasa bile gitmesini biliriz dedim. Ne demişler "Gitmeyi de bilirim, Gitmeye de bilirim." Tahsilin babasını yapmış adamım kafamı attırmayın.
Hastanede bu yaşta fıtık ameliyatı olan numuneliklerden biri olarak her tarafım yaşlı teyzeler ve amcalarla doluydu haliyle. Hepsi birbirinden tatlı ve birbirinden dertli. Laf lafı açıyordu ve dinliyordum haliyle. Birlikte haberleri falan izlerken bi amca çıktı televizyona. Ve şu tarihe altın harflerle yazılacak cümleyi kurdu. "En hayırlı evlat emekli maaşı. Her ay bana hiç ses çıkarmadan geliyo" dedi. Haklıydı harbiden. Hayırsız bi nesiliz abicim biz. Allah hepimizi ıslah etsin.Kal sağlıcakla. Görüşürüz.

1 yorum:

voodoo dedi ki...

hayırsız nesiliz çünkü hayırsız yetiştiriliyoruz.

Kısmet be Abi erken yaşlanma ama sen xD