Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 12

Ya hocasın, ya kominist.! Ya vatanseversin, ya vatan haini.! Bunun ortası yokmu arkadaş?


Herkes birbirine bi etiket yapıştırmaya acayip meraklı arkadaş. Tanıyan tanımayan birbirine hemen bişeyler yakıştırıyor. Yolda gördüğün hiç tanımadığın insanlar hakkında anında bi fikrimiz oluşuyor. Neden bunu yazmak istedim çünkü bugün bi kaç amca geldi. Hani kravat takınca beyefendi olan insanlardan... Neyse işte adını sen koy artık. Bişeyler istediler benden bende "inşallah hallederim" dedim. "İnşallahı geç evladım. İnşallahla maşşallahla olmaz bu işler" dediler. Bende cevap olarak "inşallah'sız iş olmaz" dedim. Güldü bitanesi hemen ukala ukala. "İnşallah demek Allah'ın izniyle demektir" dedim. Cevap olarak bana "sen hocamısın" dediler. Ne alakası var arkadaş ya. Bunu bilmek için hoca olmaya ne gerek var. Bu çok basit bi bilgi. Azcık dinini merak eden biri bunu bilir zaten. Keşke hoca olsam ayrıca... Keşke gerçekten o kadar bilgiye sahip olabilsem.

Buna benzer bi olayda önceki işyerimde başıma gelmişti. Daha yeni girdiğim şirkette saçlarımı kazıtmıştım 3 numara. Harbi harbi daz kafada bana feci yakışıyo. Faşist damgası yememek için belki de kafamı kazıtmıyorum artık. Bak yine damga var.:)) (hem saçlarımı okşamasını seviyorum kız arkadaşımın) Neyse abi favorileri biraz uzun bırakmıştım. Daha bismillah ikinci gün yönetici kadrodan biri gelip bana sen koministmisin demişti. Ulan ne alakası var. Altı üstü güzel durduğu için bırakmışım onları. Ama o zaman daha 19 yaşındayım bi şey diyememiştim.

Bunun gibi binlerce örnek vardır eminim. Bakalım bundan sonra bana nasıl bi etiket verilecek. Elbet kısmet olursa paylaşırım seninle. Bütün bunlardan uzaklaşıyım diye düşenecek olacak ki patronum bana yolculuk verdi yine. Hedef izmir yine. Çok düşünür beni çoook:))) Gidiyim de biraz kafamı dağıtıp geliyim. Bakarsın iyi gelir. Kalın sağlıcakla. Vedayı Rihanna'yla yapıyoruz...




3 yorum:

maRLa dedi ki...

patronum da beni düşünse keşke böyle azıcık:)

Yigit dedi ki...

darısı başına o zaman:)))

maRLa dedi ki...

peki, amin:)