Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Ocak 22

Sıra bende. Ben de yapacam...!!


Düşündük taşındık ve kararımızı verdik. Minnoşumla birlikte sıra gecesi düzenlemeye karar verdik. Yeterli kalabalığı ayarlayıp evimde sıra gecesi yapcaz. Artık bu gece kovarlarmı bizi naparlar bilmiyorum. Ama güzel olacağına hiç şüphem yok. Emo fikrinden iyi olduğu kesin:))) Elin gavuru geliyo yapıyo, manken bozmaları yapıyo biz niye yapmayalım deeemi? Evet evet yapacam, bunu da yapacam. Ulan bu kızda zerre akıl varsa ben noliyim. Gerçi hadi onda akıl yok ben neyime uyuyorumda böyle şeylere bulaşıyorum hayret bana yaa:)) Aslında bi kaç gün önceden haberim olsa misafir sanatçı falan ayarlardım. Harbiden lan dansöz bile ayarlardık. Bi dahaki sefere artık. Artık bi kurban ayarlıcaz aga:)) Naile'nin bi arkadaşı var sanırım Anteplilermiş. Onlarda artık çiğ köfte falan yoğursunlar canım. Eşşek değiller ya. Olmadı Naile'ye yoğurttururum zaten. O nasıl bi laf oldu ya öyle yoğurttururum. (Yaz bunu güzel laf)
Komşulardan bi iki tane yandaş ayarlamak şart abi. Yarın öbürgün şikayet olursa benden yana olmaları için. Yoksa olmasa da olur. Komşuluk ilişkilerim son derece zayıf. Neden sence? Çünkü herkes evli barklı. Napsınlar benim gibi baltazarı tek başına. Arkadaşınla gitsen evine fatih buna pek hazır değil. Hazır olmaması da işime geliyo sanırım. Pek ziyaret etme alışkanlığım yok zaten. Bakalım nolcek. Kadriye'n varmı derdin var abicim. Varlığı bir dert yokluğu yara resmen. Güne veda ederken sizi Bahaetdin Karakoç'un şiiriyle başbaşa bırakıyorum. Severim kendisini de şiirlerini de. Yaşlandı gitti heyhaaat. Bizzat tanımak isterdim böylesi şiir yazan insanları. Eğer başka şiirlerini de okumak isterseniz ahanda linki burda . Gidin bakın arkadaş. Herşeyi de benden beklemeyin:)

16 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

İnsan bi " buyur gel "bekliyor ama nerde _? Baltazar seni :D :D

Yiğit dedi ki...

:))))) Canım benim yaa. Kafamda canlandırdığım Sen gece geç saate kadar dışarda kalabilecek biri değilsin. O kadar masumsun gözümde hesap et.:)

voodoo dedi ki...

afiyet olsun abi. anca yorum yaz bizi uyut vaR ya az değilsin. o çiğ köfteler boğazında dursun adem elması gibi. Sen kop gel de kalkar istanbula gelirim aramızda 453kmnin lafını mı yapıcam xD

Yiğit dedi ki...

meğer ciddi bi potansiyel varmış bu sıra gecesi ve çiğ köfteye karşı:))) yani hadi desem toplanırmışız. Kısmetse bi dahaki sefere artık:)

Beyaz Büyü dedi ki...

Herkes davet beklemiş ama yiğidim benim yerim zaten hazırdı dimi ?? ((((: alnını karıştırırım biliyosun.. çiğ köfte olmadı buzlu bademle takılırız be aga ?

voodoo dedi ki...

ooo sen ne diyorsun abi bugün bir arkadaşın evlenceği söylentisi çıktı ben hemen göbek atmaya başladım düğün var diye göbek atcam diye nasıl bir çingene kaçtıysa içime xd daha düğün lafını duyup oynamaya başlıyorum xd

Yiğit dedi ki...

:)))))))))) Buzlu evet. Soğukta dikkati açar. Bişeye yaramıyo ama çok güzel oluyo bee. Senin yerin her zaman hazır be Beyaz Büyü'm ayıpsın:)))

Yiğit dedi ki...

olur bazen öyle:)) Bende geçen gün maliyeciler gelmişti kendimi patron zannettim telaş yapıyorum. Ulan banane aslında:))

voodoo dedi ki...

bir dahakisefere blogda reklam yaparsın etkinlik düzenlersin biz kopar geliriz xD voodoo geliyor voodoo yalelel yalele diye yollara düşerim ben artık xD

Yiğit dedi ki...

şey gibi yaparım. Hani ödül dağıtılıyo ya onun gibi. Çiğ köfteniz var bekliyorum blogumda diye çağırırım:)))) Ağlamak istiyorum sayın seyirciler:)))

voodoo dedi ki...

ahaha süper bir fark yaratırsın abi yalnızTürk kültürünü yaşayalım ve yaşatalım derneğini kurmanı bekliyorum xd

Yiğit dedi ki...

yılmaz morgül gibi ağlarız bi de. nereye gidiyo bu türk sanat musikisi yerine nereye gidiyo bu türk kültürü ühüüüüüü diye:)))))))))) Ama sende kurucu üye olacan!!

' Zeré ' dedi ki...

Bana ne arkidiş ya...Gelir o sırayı dağıtırım allahıma...Hem masum değiliz hiçbirimiz di mi ama ya :))

voodoo dedi ki...

kurucu üye kısmını bir daha düşünsek ben direk kadın kolları başkanlığını istiyordum Türk Kültürünü Yaşayalım veYaşatalım Derneği Kadın Kolları Başkanı Voodoo xd

Dark Butterfly dedi ki...

Yiğit bir ödülle taçlandırıldın hbrn olsun =) http://ortayakarisikbisey.blogspot.com/2010/01/yaratc-blogger-odulu.html

Yiğit dedi ki...

Dağıt be Zere'm. Sıra dediğin nedir. Zaten dağıldık gitti:)
voodoo kafana göre be abi.İstersen genel başkan yaparım seni. Hem kadın-erkek diye ayırmayalım:))
Çok teşekkürler Dark Butterfly eksik olma:)