Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Ocak 2

Şöhretin artması ve mekanın pahalılaşmasıyla birlikte değişen tek şey kaşarın maliyetidir.!


Günaydın abi. Çok uykum var be. Zaten işyerine gelene kadar varya kırk tane kaza atlattım. Gözler açılmıyo arkadaş. Dün akşam eve çok geç geldim abi. Zaten maşallah çocukların benim evde olmama ihtiyaçları yok. Gelen giriyo, gidiyo. Ev boşalıpta kendimle başbaşa kalınca kendimi sorgulamaya başladım. Uzun zamandır olan bişey değildi bu. Baya bi boş geçmiştim kendimle hesaplaşmada. Cesaret edememek belki de. Çünkü gerçekten kendimi sorgulamaya cesaretim yok.

Abi her insan gibi iki yanım var. Bir yanım günaha davet ederken diğer yanım dur yapma! diyor. Ve genel olarak kazanan taraf günaha davet eden tarafım. İşin kötüsü herşey yaşanıp bittiğinde ve tek başıma kaldığımda ne yaptın lan Yiğit, keşke yapmasaydın diye kendi kendime hüzünleniyorum. Ama genel olarak kaybeden tarafım asla pes etmiyor. Her seferinde bana ısrarla yapmamam telkininde bulunuyor.

Dün akşam Champions'ta otururken karşılaştığım hatunla 1-2 saat sohbet ettik. X ajansta 3 senedir çalışıyomuş yavruceylanım. Şurda çıkmış burda çıkmış. O reklamda oynamış. Şu dizide el sallamış falan. "Aaa o reklamda zıplayan senmiydin. Evet bendim hahahahaha" falan derken koyulaşan muhabbetin sonunda bedelli mutluluğumuza yaşadık ve ayrıldık. İçimdeki dur yapma diyen taraf yine kaybetti. Engel olamıyorum arkadaş kendime ya.! Keşke bu kadar güzel olmasaydı. Hatunun güzelliğinden bahsetmiyorum hee yanlış anlaşılmasın. Herkes güzeldir kendince. Ne demiş şair "Ben seni gözlerimle değil kalbimle seviyorum, Gözler kusur arar ama kalp aramaz." Konuyla ne alakası var. Hiç alakası yok:)) Konumuza dönersek şunu diyebilirim şöhretin artması ve mekanın pahalılaşmasıyla birlikte değişen tek şey kaşarın maliyetidir.! Başı sonu değişmez...

3 yorum:

Bora-MAN dedi ki...

Arkadaş ne ettin sen ya o kadar reklamda oynamış kız bir dürtük için mi oynadı o kadar reklamda :D :D

Yigit dedi ki...

Valla abi bu konudan çıka çıka bunu çıkardın ya helal olsun sana:)))) Dürtükte sürtükle kafiyeli olmuş:)))

Bora-MAN dedi ki...

Maliyeti ne kadar geldi ? :D yok şaka söylüyorum tabiki. Blogların en güzel yanıda bu hayattaki çok farklı tecrübeleri insanlar paylaşıyor ve öğreniyor.