Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 28

Sevinç gözyaşları her zaman gözlerden çıkmaz..


Selam kuzen. Ne var ne yok? Görüşemedik 2 gündür. Özlemişsindir sen de beni:)) Ben benim kıymetimi bitkisel hayata girince anladım. Bi keresinde ameliyat olmuştum. Az lafa bak. Kuracağın cümleye sokayım oğlum senin. Ameliyatta hani insanın bilinci kapanıyo ya. Ameliyat oldu bitti kendime geldim ilk hareketim noldu biliyomusun. Kendime sarılmak oldu. Harbiden bak mal gibi sarıldım kendime. O kadar özlemişim ki elimi kolumu gözümü kaşımı. Hani böyle toplu taşıma araçlarından inince cepte cüzdan duruyomu diye malı tutuyosun ya onu bile yapmıştım. O kadar seviyorum özlüyorum kendimi sende beni özlemek zorundasın olum! Özlemiyceksen de bi dakka tutmam seni iç dünyamda defolur gidersin. Anladın mı lan? Zibidiliğin alemi yok!

Esas konumuz dün akşam yaşadıklarım abi. Hani bazen el üstünde tutucam bu kızı, tamam lan işte bu kız o kız dediğim kızlar olur ya. İşte bu da öyle bişey aga. Sana bahsettimmiydi ben. Bahsettim varsayıyorum. İşte onla birlikte izmire gittik. Yanımda ralli pilotu yardımcı pilotu gibi götürdüm onu. Bi de harita verdim eline yalandan oyalansın diye. Gündüz yolculuğa bayılıyorum abi. Kız da bayılıyo olacak ki aaa burdan şuraya gidiyomuş, şurdan beriye çıkıyomuş gibi sevinç ünlemleriyle çınlattı arabamın içini. Kaloriferi de cayır cayır yakmışım aga arabada. Yanıyoruz resmen. Bi arkadaşım geldi aklıma. Çocuk bildiğin sapık. Böyle fantaziler falan yazıyo kendi kendine. Diyo arabaya binicen aga. Açıcan klimayı sona kadar. Terlicen falan:))))) Bi siktir git feridun yaa:)) Feridun ne komik bi isim dimi abi yaa.

Neyse abi izmire vardık yavrukuşumla. Bişeyler içmeden gitmeyelim dedi. E bende kıyamadım. Onca yol tepmişiz gelmişiz kıza zaten hastayım. Kırmıyım zedelenmesin arkadaşlığımız dedim. İçecek bişeyler alıp arabaya döndüm. Alkol almam lazım benim dedi. Sanarsın 20 yıllık alkolik. Hadi kıyamadım yine. 2 tane bira aldım. Ben içmiyorum malum arabadayız. Yakalanırsak oralarda siki tutarız eve dönemeyiz. Ehliyeti hemen kapıyolar biliyosun. Abicim bu iki tane birayı bi içti. Aynen bi göt oldu. Kusacak gibi hareketler. Arabaya bişey yapmasın diye hemmen koşup kapısını açtım. Napcaksan dışarı yap kızım dicem diyemiyorum da. Ulan az önce alkolik triplerindeki kız gitti. Yerine bi zombi geldi. Geğiriyo, konuşurken tükürükler saçıyo. Tükürük geliyo yüzüme. Kızım sevinç gözyaşlarına sahip ol diyorum anlamıyo bile. O kadar gitmiş kafası. Vakit kaybı yaşamadan hemmencik ailesine götürdüm. Alın dedim bu servis dışı oldu. Bi daha da benle muhatap etmeyin bunu dedim. O kadar sert konuştum anlıycağın. Ve patinaj yaptırarak arabama uzaklaştım oradan.

Ne zaman bi kızdan hoşlanmaya başlasam bi anormallik oluyo. Acaba diyorum kız bana ne kadar free takıldığını göstermek içinmi bira içti. Kızın alkolle hiç arası yok abi. Sarışınlardan yana hiç kısmetim yok abicim benim. Gözlerimi kapatıp seçicem bundan sonra. Sen konuş ben seni gönül gözümle dinliyorum dicem. Ama ya çok çirkin bişey denk gelirse. Zaten güzel sesli kızların hepsi çirkin oluyo. Of be abicim napcam ben yaa. Çalışıyım en iyisi. Yoksa patron o müthiş sesiyle tepemde dikilecek. Kal sağlıcakla. Sonra görüşürüz:)

10 yorum:

Ceku dedi ki...

abii çok sikik bi durum yaa düşünsene hasta oldugun kızın agzından tükürük fışkırıyo geğiriyo meğiriyo ıyy salla bunu götoş bu :D

sanitabant dedi ki...

burundan pıssslatıp estağfirullah demediği sürece sorun yok:)))biz buna angaralılar olarak atatürk orman çiftliği ayısı diyoruz:)

Yiğit dedi ki...

Ceku Allah cezanı vermesin olm senin:)))

Yiğit dedi ki...

sanitabant sizin orda tamam öyle. sanırım izmirde bunlara kordon canavarı diyolar:))) Sorun yok derken durma devam etmi diyosun anlamadım:))))

' Zeré ' dedi ki...

Bi dakka abi ya bi kerem sesi güzel kızlar hiçde bilem çirkin deelll taaam mı _? Yakarım bu gezegeni allahıma .Güzeli de var yanii misal ben gibi:) Neyse konu bu değil ama çok leziz bir yazı olmuş :)

Yiğit dedi ki...

o zaman sözüm meclisten dışarı Zere'm:)) yirin seni yaa:)))

' Zeré ' dedi ki...

Can'sın sen can...Bulacam saaaaa sarı bi pantullu ,sarı saçlı bi güzel :)

Yiğit dedi ki...

:)))))))) pantulu sarı olmazsa olmaz biliyosun:)))))

' Zeré ' dedi ki...

Bilmeeeee mii hiç :) İşime bakayım atmasınlar sonracığıma sevgiler sunuyor köşeme çekiliyorum :)

sanitabant dedi ki...

arayışlara devam et manasında şeyetmiştim:))ayrıca sarışın,güzel ve hoş seslilere bok atma alınırım bakkkk!:)))