Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 11

Sevdiğim beni sevmesin, sürüm sürüm süründürsün.:))


Hey gidi hey. Bir günün daha sonundayız abi. Ne yaptın bugün desen hiçbişey desem yeridir. Gelen üç beş kişiyi işleri bittiği halde salmıyorum aga. O kadar durgunki işler sırf vakit geçsin diye başka sorunları varmı diye lafı uzatıyorum. Misal bi teyze vardı bugün gelen. Kadının bi mobilyacıyla başı beladaymış. Benim üzerime vazife olmadığı halde işi beyaz masaya kadar götürdük. Olay mahkemeye taşınırsa şahit olmam an meselesi. Özellikle ramazan ayında böyle oluyorum. Hani Allah affetsin vakit geçsin diye yapmadığım aksiyon kalmıyo. Ya abi şaka bi yana nolcak lan bu işler? Kovulcaz kovulcaz diye diye yakında kapanır lan bu şirket. Zaten karşımızda bi kaç işyeri kapattı iyice işkillendim. Ulan varya hem patrondan yakınıyorum akşama kadar hemde adam için üzülüyorum. Nasıl manyak bi haldeyim anla abi. Acilen anne babamın yanına doğru bi yolculuk yapmam lazım. Yoksa durumun daha da kötüye gidicek abi. Senelik izinlerde başlamadıki. Sıkcaz dişimizi biraz daha...

Hani daha önce bahsetmiştim ya karşı iş hanında bi kız var diye. Hani işe yeni başlamıştıda yokmu lan bana bunun hakkında bilgi verecek biri diye söylemiştim. Heh işte o kızla bugün aynı yerde yemek yeme şansım oldu. Heee noldu diyecek olursan tabiki bi bok olmadı. Abi yok yaa. Bendeki bu şıpsevdilik geçmediği sürece hiçbi numara olmaz benden. 21 yaşına geldik hala bi halta karar veremiyoruz. Geçen o sahildeki kızdan da haber yok hala. Belki de kaç kere geldi kızcağız bekledi bekledi ben gelmeyince kendini boğazın serin sularına bıraktı. Ama öyle olsa gazeteler yazardı. E nerde lan bu kız o zaman! Neyse o kıza daha sonra döneriz yemekte bi gözgöze geldik abi pasajlımla. Evet evet bundan sonra ona pasajlım diyim ben. Umursamaz tavırlarla yemeğine devam etmiyomu benim aklımı o çeliyo zaten. Sürünmeye aşırı derecede meyilliyim. Gerçekten bak. Sevmesin süründürsün beni:)) Neyse abi bugünde işsahibi olarak evimin yolunu tutuyorum işte. Son sözü kim söylesin. Du bakiyim Metallica söylesin lan bu sefer. Aklıma T. geldi. Çok sever bunu. Sana armağan ediyorum bunu T.cim. Görüşürüz:)




1 yorum:

ozzeinep dedi ki...

bu şarkıya bayılıyorum ya bir ara hayatımın şarkısıydı :)) piyano versiyonu da çok güzel, tavsiye ederim