Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Ocak 16

RTÜK kalksın aldatmayı tüm detaylarıyla öğrenelim..


Günaydın abi. Sana dünyanın merkezinden yok yok avrupanın başkentinden sesleniyorum. Öyle böyle değil. Birliğe giremedik ama başkent olduk. Nasıl? Çılgınlar gibi eğlencez bugün. Heryerde eğlence var. Gırnata yokmuş ama. Benim bildiğim eğlence gırnatayla olur. Gitmiycem bu yüzden. Evimde kutlıycam bu müthiş etkinliği. Yollar kapalı bi çok yerde o yüzden bugün arabamı almadım işe gelirken. Kültür başkentinde küfür ede ede araba kullanmaktansa aslanlar gibi binerim otobüsüme basarım şoförün akbilini kafam rahat. Uykusuzum zaten yine. Uykusuzluk nedir biliyomusun? Uykusuzluk Düğün, Nişan, Dernek geceleriniz videoya çekilir yazan bez afişi Düğün, Nişan, Gerdek geceleriniz videoya çekilir okumaktır. Evet budur.

Türkiye'de muhafazakar kesimin hortladığından ve irana döneceğimizden çok dert ediyoruz. Ama gerçekler hiç öyle demiyo. Dizilerde aldatma teması almış başını gidiyor. Gazetenin birinde bi reyting haberlerine baktım da bu aldatma temalı diziler yine zirveyi kimseye kaptırmamış. Demekki neymiş aldatılmaktan nefret edermişiz ama aldatan birini gördükmü de ağzımızı açar izlermişiz. Hatta izlerken edilen küfürler kamyon kamyon. Sorsan kimse seyretmiyo. Ve hatta yine haberin yalancısıyım bu diziler üniversitelere varana kadar ödüller alıyorlarmış. Hadi sen ben neyse de üniversiteler neden ödül veriyolar bunlara aklım almıyo. Türkiyenin başka bir ülkeye doğru gittiği kesin ama gittiği ülkenin İran olmadığı da kesin bence. Hangi ülkeye doğru gidiyoruz. Rusya? Amsterdam? Zere'min bi lafı geldi aklıma neydi diyecek olursan aha burda. Bak Rusya'da aşmış kendini bu arada:) O da ahanda burda.

Madem bu kadar meraklıyız abicim biz bu tür şeylere RTÜK'e falan ne gerek var. Aynı avrupada olduğu gibi olsun. Sırf bu dizilerin aralıksız kesintisiz hatta BBG misali yayınlandığı bi kanal açılsın. Oturup saniyesi saniyesine aldatmanın tüm detaylarını görelim. Sonra da heeee demekki böyle yapmamak gerekiyomuş diyelim. Kültürlüyüz olum ne de olsa. Kültür başkentiyiz lan borumu? Kültür başkentinden aktaracaklarım bu kadar abicim. Sözü merkez stüdyolarına bırakıyorum...

9 yorum:

Evren dedi ki...

:) Yazdıklarına aynen katılıyorum Yiğit.

Yigit dedi ki...

Bişey değişmeyecek ama yine de 1 ortak 1 ortaktır. Tşkler Evren:))

lunelyyn dedi ki...

dizikolik bir toplumdayız
herkes sorarsan çok anormal der ama bu dizilere ama izlemektende geri kalmaz , senin gibi başka bir YİĞİT çıkıpta durun lan noluyo bize demez :):):)

Yigit dedi ki...

:)) kırıp atıcam bu namussuz televizyonu zaten:))

masal dedi ki...

ayy yiğit çok güldüm okurken.
Ben bir tek Ezeli izliyorum...:)

Yigit dedi ki...

Allah gülmekten ayırmasın:) Ezel hangisi bilmiyorum ama Allah kurtarsın be:)))

masal dedi ki...

yok kurtarmasın:)seviyoruz:)

' Zeré ' dedi ki...

Sorsan kimse yemiyo içmiyo ve de sıçmıyo çok afedersin .Bu insanlar ne yapıyo bilemiyorum ben :)Dizi izlemez ammaaa en ince detayına varana dek herşeyden bihaber nasıl oluyorsa .Külahımı bırakıcam onlara anlatsınlar yahu geçsinler bu işleri .Sinirlendim bak :)

Yiğit dedi ki...

sinirlenme aman. bunca işin arasında bi de buna takma kafanı:)))