Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Ocak 24

Otobüse binmek kolay inmek çok büyük mesele...


Günaydın:) Dün akşam eve arabayla gelmek yerine otobüsle gelmeyi tercih ettim. İyiki de öyle yapmışım. Bizim sokakta bi iki arabaya kaya kaya gelen arabalar gömdüler abi. Otobüsle seyahat her zaman zevklidir biliyosun. Hele bi de balık istifi olunca araba civcivler gibi ısınıyosun. Kimin eli kimin cebinde belli değil. O kalabalıkta yer bulunca herkes apaçiler gibi saldırıyo aga koltuğa. Bende saldırıyom tabi armut toplamıyom herhalde. Bi yer bulup oturdum neyse. Sonra bi teyze geldi. Tabi kalkıp yer verdim. Arkalara doğru ilerledim yer verince. 10 dk sonra falan teyze başladı beni çağırmaya. İsmimle değil ama. Şöhretim ama o kadar da değil yani:)) Az önce bana yer veren çocuuuuuk. Heh işte buydu benim adım. Yeri bana geri vermek için çağırmış:) Tekrar yerime oturdum abi. Ne var biliyomusun abi. Böyle koltuğa oturunca acayip benimsiyorum. Son durağa kadar kimse gelmese hiç kalkmasam diyorum öyle sahipleniyorum.

Neyse işte yanımda da bi tane kız oturuyo. İneceği yere gelince kalkıcam ayağa yer vermek için kız rahatsız olmayın dedi. Bende yan döndüm tabi. Kız geçicek bi türlü geçemiyo. Ulan kaldık kilit kızla. Bi saniye siz yerinize oturun ben kalkıyım diyorum. Kız tamam tamam geçtim diyo. Ama o an biri fotoğraf çekse rezil olucaz sosyeteye. Abi 30-40 saniye uğraştı kız. Tam geçti kurtulduk dicekken araba bi fren. Hoooop kız oturdu kucağıma:)))))))) Abi beni bi gülme aldı. Utanmasam hoo hoo hooo bil bakalım sana ne getirdim dicem. Bi yandan ben gülüyom bi yandan kız gülüyo. Kız döndü bana çok afedersiniz. Özür dilerim diyo. Ben gene gerizekalı yaaa. Lütfen özür dilemenize gerek yok yerinizde kim olsa aynısı olurdu dedim:))) Ne dedim ben yaa diye düşünürken kız kalktı kucağımdan o özür diliyo ben özür diliyorum. Ulan duraktan geçcez hala özür dileniyoz. Sonra kız bana iyi akşamlar dedi ben hala gülüyorum ama. Abi dengem bozuldu yaa. Hepiniz aynısınız dedi ve tokadı bastı. Yok yok tokat kısmını salladım. Ama gerisi doğru:))

Dün gece evli çiftlere baya bi özendim abi. Dün gece buz gibiydi ya. Kombiyi de fazla açmıyorum fatura kalınlaşmasın diye. Malum geçtiğimiz aylarda baya bi sıkıntıya girmiştim. Yatağıma bi girdim buz anasını sattımın yatağı. Ulan dedim şimdi evli olsam ne güzel eşime sarılır ısınırdım. Böyle düşündüm dün gece evet. Yatak ısınınca geçti ama. Çok çabuk karar değiştiriyorum.

15 yorum:

Agnés. dedi ki...

Lanet olsun en büyük sıkıntım :D Binmesi kolay da cidden inerken kırk takla atmazsam olmuyor sanki. Hem her erkek de düşünmüyor öyle kalkayım da geçin diye, malum barzo çok memlekette. Okudukça salak salak sırıtmama sebep oldun, yeni uyandım sayılır zaten. Mutlu başladım güne, ellerine sağlık:)

Yiğit dedi ki...

Günaydın o zaman:)) Günün mutlu geçer inşallah..

dwarfwaves dedi ki...

=) oturduğum yerin tepesinde suratıma pis pis bakıp zebellah gibi dikelen zatlarla acaip dialoglara girmekten yorulduğumdan beri otobüs dolmuş yolculuklarından tiksinir oldum...seni takdir ettim şahsen....

voodoo dedi ki...

bu yazıyı kopyalamak istiyorum gül gül öldüm xD ho hoo hoo kısmına taptım hele parçaladın beni xDxdxd

Yiğit dedi ki...

dwarfwawes zebellah lafını acayip komik buluyorum. Anlamını biliyosan bi zahmet yaz nolursun:)) Teşekkürler :))

Yiğit dedi ki...

voodoo kopyala be. her hakkım ortadadır. istediğin gibi kopyalayıp yapıştırabilirsin:)) ama görsen varya sanki noel babayım hediye dağıtıyorum gibi olduk kızla:)))

voodoo dedi ki...

yaradana kurban akşam akşam kucağına piliç düşürmüş daha ne istiosun xd

Yiğit dedi ki...

hee tabi. Otobüste düşer ancak zaten:)) ben 9 kat giyinmişim o dokuz kat giyinmiş fil yavrusu gibi geldi inan:)) Yaz olsa neyse:)))))))

voodoo dedi ki...

o zaman bu besili piliç yada hindi olabilir xD ama olsun be düşmüş sonuçta, onu bulamayanlarda var nimet nimet xD

Yiğit dedi ki...

yok öyle değil:)) ya nereye götürdün lafı be voodoo:)) şişman değildi kat kat giyinince öyle oluyo demek istemiştim. ohooooo:))))))

voodoo dedi ki...

abi anladım ama olsun sonuçta ağırdı bir kıza fil yavrusu denmez kibarcası tavuk ve türevleridir xD

aslında keşke kızın telefon numarasını isteseydin her zaman airbag'in olurum deseydin xD

Yiğit dedi ki...

tabi tabi. hazır kucaklanmışken gel bu anı ölümsüzleştirelim diye bi de kafa kafaya verip resim de çekilseydim. Tüh yaa. Artık bi dahaki sefere:)))))))) airbag'in olayım patlat beni:))))))))

voodoo dedi ki...

bir temiz meydan dayağı çekerlerdi sana xD

dwarfwaves dedi ki...

eyyyy.yeni gördüm sorunu..zebellah iri yarı,kaba saba demek..aslı zebella da h ile halk dilinde pekiştirme yapıyoruz ve böyle sevimli hale getiriyoruz... :)) açıklayıcı olmuştur umarım..nice cümlende görmek dileğiyle.. :b

dwarfwaves dedi ki...

ha bu arada 7 ilginç özelliğini yazma hususunda mimledim seni...mim bana uymaz hacı dersen de eyvallah hacı demesini de bilirim... =)