Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Ocak 23

Nemrud'un kızııııııııı yandırdı biiiziiiiiii. Çarptı silleeeesiiiiiiniiii feleeek misaaaaliiii..


Her ateş başına toplananın akdeniz akşamları söylemesi gibi her sıra gecesinin vazgeçilmez türküsüdür Nemrud'un kızı. Türkünün tamamını bilmediğimizden bozuk plak gibi habire aynı yeri söyleyip durduk aga. Nemrud'un kızııııııııı yandırdı biiiziiiiiii. Çarptı silleeeesiiiiiiniiii feleeek misaaaaliiii.. İşte böyle inledi apartmanımız. İnledi diyorum çünkü komşulardan da gelenler yaşça büyük olunca artık ipini koparmışlar gibi olduk. Allah ne verdiyse bağrınıyoz. Evet yaa baya baya rahattık dün akşam. Hem uzun bi aradan sonra kendimi aile ortamında buldum abi. Başımızda büyük biri var, ne yapsak yavaş biraz, tamam sessiz olun, dur yeter diye seslenince gidip Birol amcanın alnından öpesim geldi. Gerçekten sarj oldum resmen. Kadriye'm ay parçam, sarı şekerim şalvar giymiş, puşi ayarlamış bana ulan utanmasa rahmetli kazancı bedii'nin tayfayı getircekmişte sordum utanmışta getirmemiş. Hele bi çiğ köfte yoğurma timi vardı ki tam evlere şenlik. Hani neredeyse adım başı olan "Meşhuuuur" damgalı çiğ köftecilerden birinden almışlar 1 kg çiğ köfte yoğuruyomuş gibi hareketler. Nimetle şaka olmaz dedim yapıştırdım zaten aga tokadı. Naile'ye burdan dünyalar kadar teşekkürlerimi sunuyorum. Yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlarıma ayrıca tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Hem bu sabah Dark Butterfly beni ödüllendirmiş. Kendisine de teşekkür ediyorum. Amma teşekkür ettim be. Bi sene teşekkür etmesem olur artık.

Gecenin kapanışı da bi acayip oldu. Ders çalışmaya gidiyoz diye izin alan 2 tane arkadaş vardı. Ulan kızlar hep aynı yaa:)) Bunlar kaçak dövüşmüşler içki falan içmişler. Kafayı bulmuşlar bi yandan gülüyolar bi yandan da ne dicez diye ara ara ağlıyolar. Sakız aldık yolda evlerine bırakırken ağızlarda yumruk kadar sakızlar. Hani Cartoon Network'ta Ed,Edd ve Eddy varya onların bi çenekıran diye sakızları var. Hah işte ondan abi. Çizgifilmleri asla kaçırmam, favori kanalım Cartoon Network'tur.

Buz gibi bir istanbul sabahından seslendim sana abi. Kar fırtına demeden işimin başındayım. Ne kadar çalışkanım gör abicim. Arabadan şirkete gelene kadar dondum. Allah dışarda kalanların yar ve yardımcısı olsun. Sıramı savdım darısı diğerlerinin başına:) Görüşürüz.

6 yorum:

Dark Butterfly dedi ki...

bu havada iş de hiç çekilmez vallaa yaa yazık sana hehehhe =))

Yiğit dedi ki...

sağol be süper moral veriyosun:)))

Dark Butterfly dedi ki...

bak bızım dersler bıle crsambaya kdr ıptal oldu ohh evde sıcacık oturcam hava atmak gbı mı oldu ne hahaha :D

Yiğit dedi ki...

o değilde eve nasıl gitcez be. Arabalar çatır çatır giriyo birbirine. Burda bi otelde kalıyım diye düşündüm bir an için:)))))

Dark Butterfly dedi ki...

oralardaki otelleri de düşünemiyorum be yiğit sen bence arabayı bırak atla otobüse eve git=)

Yiğit dedi ki...

:)))))) o kadar beter yani. Tamam dediğin gibi olsun. Bakıcaz artık:)