Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Ocak 2

Nefret, ama bazen...


Bazen sözlerinden nefret ediyorum,
Bazen bakışlarından nefret ediyorum,
Bazen o uzun sarı saçlarından nefret ediyorum,
Bazen evime gelip gitmenden nefret ediyorum,
Bazen anlamsızca gülmenden nefret ediyorum,
Bazen sevimli olmandan nefret ediyorum,
Bazen ailene karşı isyanlarından nefret ediyorum,
Bazen hayatıma karışmış olmandan nefret ediyorum
Ama en çok
Senden nefret edemememden nefret ediyorum..!!

Ulan ne kadar kızsam da senden nefret edemiyorum. Seviyorum kız seni ne olursa olsun seviyorum.. Bu hafta birlikte Çanakkale'de düğüne gitcez böceğimle. Bu ara fazla bir araya gelir olduk. Noluyoz lan?:))

1 yorum:

Agnés. dedi ki...

Nefret edememenin yoksunluğunu yaşatan insana yazılar yazmaktan nefret eder oldum en çok. Ellerine sağlık..