Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 25

Mim Kemal Öke...


Günaydın abi. Her yerde kar var. Evim buz gibi. Sabaha kadar 3 yorgan sarındım da yattım. Göt dondurucu soğuklar hakkında Meteoroloji uyarıyor. Kabuslu geceler başlar bu aralar. Malum bi yerin açıkta kalınca kabus görürmüşsün soğuktan. Hava zaten soğuksa bi yerin açıkta kalmasına gerek yok. Direkt kabusa bağlanıyo rüyalar. Neyse abicim esas meselemiz dwarfwaves arkadaşımızın mimi. Lafa bak yaa mimiiiiiiii:)) Mim bana uymaz diye bişey varmı Allah'ını seversen. Emir telakki ederim:) Ceku sağolsun ödül vermiş eksik olmayasıCa:) üzerime düşen bazı şartlar var olduğundan hazır sabah sabah işimde yokken borcumu ödiyim dedim. Öncelikle Ceku'ma teşekkür eder başarılarının devamını dilerim.:) Bu hediyeyi yine blogumda sağ taraftaki arkadaşlara pas ediyorum. Heykeli dikilesi müstesna şahsiyetler onlar. İlginç özelliklerim nelerdir? nelerdir lan! çabuk anlat. Herkesle birlikte bende dinliyorum. İçsesime bırakıyorum sözü;
  • Takıntılıyım. Bi işi yapma şeklini kafamda çizdiğim zaman dünya yıkılsa farklı bi yol deneyemiyorum. Farklı bir yol bulsam bile yine ilk yoldan çözüme ulaşmaya çalışıyorum.

  • Simetri manyağıyım. Odamda, masamda en ufak bi yamukluk gördümmü rahat edemiyorum. Askerlikten sonra daha bi azdı bu hastalığım.

  • Çabuk unutabiliyorum. Herşeyde böyleyim. Çabuk kızıp çabuk unutuyorum. Birinin yaptığı kötülüğe karşı kin tutma huyum yok. Ailem ve arkadaşlarımla ilgili bi mesele olmadığı sürece unutabilirim. Terkedildiğim zaman da böyleyim.

  • Hakkını yiyeceğim korkusuyla bi çok kadınla birlikte olmaktan çekiniyorum. Ahirette verilecek olan hesapta kul hakkı çok zor bi hesap olduğundan ahını almamak için maksimum çaba sarfediyorum. Bazen kabul etmek istemediğim halde sırf egosunu tatmin etsin diye çıktığım kızlar oldu. Düşündükleri gibi olmadığımı göstermek için baya bi emek sarfettim. Bu emeği ilişkinin devamı için kullansam belki de şimdiye kadar evlenmiştim:)

  • Spora olan tutkum sadece yüzme. Yüzme oyunlarını izlemeye bayılıyorum. Arkadaşlarım ne kadar uğraştıysa da futbol ve basketbol'a bi fanatiklik oluşmadı. Bi oturuşta 12-13 saat yüzme oyunları izlerim.

  • Aşırı ağır bir uykum var. Uyuduğum zaman o kadar çok kopuyorum ki dünyadan bazen odadan odaya götürdüğü halde arkadaşlarım uyanmıyorum. Hırsız girse evime üstümdekileri çıkarsa götürse uyanmam. O kadar leş oluyorum uyurken.

  • Fazla duygusalım. Ailemden uzakta yaşadığımdan olsa gerek ne zaman bi arkadaşımın evine gitsem ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Hoş ağlasam anlaşılmaz. Gözyaşı pınarlarımla aram 1 seneden fazladır yok. Damla yaş gelmiyo. Daha çok acı veriyo.

  • ve kendimi çok seviyorum:)

13 yorum:

lunelyyn dedi ki...

seni tebrik ediyorum aldığın ödüllerden ötürü mimden mime koşuyosun valla :):)
yandaki ayışığının kişisi olarak yazılarını devamını bekliyorum her daim :D:D

Yiğit dedi ki...

eksik olma:)) Dur seni de lunelyyn olarak ayarlıyım da bundan kelli lunelyyn olarak görünsün yanda:)

' Zeré ' dedi ki...

Duygusalım benim,hasretlik de çekermiş :D

lunelyyn dedi ki...

saolasın yiğitçim :):)
buarada arkadaşına haber ver bret angelinayı terkediyomuş mal varlıkları 330milyondolarmış eşit paylaılacakmış şimdi haberde duydum valla kaçırmasın :):)

Yiğit dedi ki...

çekiyorum valla Zere'm:)) ayıp değil günah değil:)

Yiğit dedi ki...

hemen arıyım bizim serdar'ı lunelyyn:))))) Bu habere en çok o sevinecek herhalde:)))))

' Zeré ' dedi ki...

"Ne bir güzel var avutacak gönlümü, bu şehirde, ne de bir tanıdık çehre; bir tren sesi duymaya göreyim, iki gözüm, iki çeşme "demiş Orhan Veli.Benden tüm hasretlik çekenlere gelsin Yiğidim :)

Yiğit dedi ki...

Ağlatcaksın beni Zere'm. Ciddi ciddi ağlarım bak. Zaten bugün çok tuhafım yapma şunu:)

' Zeré ' dedi ki...

Erkeğin ağlaması da beni çok etkiliyo abicim niye söyledin ki şimdi_?Yiğidim gel beraber ağlayak he canım :D Valla seni kameraya falan çekip şantaj da yapmam gerçekten :D :D

Yiğit dedi ki...

:)))) gel buluşalım da ağlayalım. Hayatımda duyduğum en ilginç tekliflerden biriydi. Süpersin Zere'm. ama babamın bi lafı var. "Ağladığını senden başkası görmesin der":)

' Zeré ' dedi ki...

Büyüklerimiz ne derse odur Yiğidim :)Ellerinden öpüyorum babanın.Ağlamak yok gülmek var adlı eseri sana gönderiyorum ve köşeme çekiliyorum cancağızım :)

Yiğit dedi ki...

canım benim yaa:)) fazla uzaklara kaybolma. Burlarda ol Zere'm:) Allah yokluğunu göstermesin..

' Zeré ' dedi ki...

Cemil cümlemizin yokluğunu göstermesin Yiğidim,takipteyim :)