Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Ocak 16

Miladın üzerinden 2010 yıl geçti hala diş fırçalamayı öğrenemedik... Ama hakkımız yenmesin çok güzel kavga ediyoz..


Naber kuzen? Bu haftada bitti hadi iyisin. Giden ömürden gidiyo ama hiçç düşünmüyosun. Neden düşünmüyosun? Çünkü daha 24'sün b'oğlum:))) En az bi 50 sene daha yaşarsın deeemi? Babayı yaşarsın. Neyse konumuz bu değil. İnşallah 75'i görürüm bu arada. Öyle yaşlanıyım kucağımda torunlar falan. O zaman da kıskanırım lan milleti. Onlar niye hopluyoda ben hoplayamıyorum. Yaşlanınca insan bebekliğe dönüyomuş ya o açıdan. Haydaaaa. Nerelere girdik be arkadaş.

Bugün meydan muharebesi vardı agacım burda. Millet küreklerle sopalarla birbirine daldı. Ama vuran yok. İşin komiği zaten o. Gürültüyü duydum aşağı indim abi. Olay yeri dikizleme ekibinde olduğumdan asla kaçırmam kavgaları. Kan kokusunu 20 km'den alırım. İndim abi aşağı işte bi aşağı koşan grup bi de arkadan Allah Allah kovalayan grup. Bunlar turluyo resmen sokakta. Kovalamaca bi çemberde devam ediyo. Kovalanan grup herhalde mekanı terketmemeye kararlı aynı yerlerden geçiyo. Ya da başlarında bi tane enayi var kaçıyo sanıyo ama aynı yerde olduğunun farkında değil. Neyse abi işte bunlardan bi tanesi (kaçanlardan bahsediyorum) durdu. Bunla birlikte diğerleri de durdu. Kovalayanlarda durdu. Öyle bi bakıştılar falan. Sonra o hırsla kovalayan grup bi garipleşti. Madem o kadar kovaladın durmuş adamlar işte girişsene dimi abicim? ama yok. Sonra bi tane aracılık yapmaya çalışan adam çıktı esnaftan. İsmini versem olmaz şimdi:)) O da böyle yumoş yumoş tavırlarla konuşuyo. Lan olum kavgaya niyetlenmiş adamlar bırakta girsinler birbirine... Netice boş boş bağrışmalar, gereksizce tozu dumana katan iki grup dağıldı gitti.

O an aklımdan ne geçti biliyomusun abi. Bu ara acayip şekilde kavga etmeye hatta dayak yemeye ihtiyacım var. Ama yarından sonra. Yarın işimiz var. Malüm pazar. Görülecek yüzler, gidilecek evler var. Yüzüm temiz olmalı:)) Hadi iyi haftasonları. Pazartesi birilerine bulaşıyım ağız burun dağıttırıyım da kendime geliyim...

He unutuyodum az kala:) Domuz gribinden başka bi hastalık uydursunlar bilim adamları. Çare olarak dişlerin sık sık fırçalanması gerekiyo desinler. Hatta günde 5 kere fırçalanmazsa geberiyosunuz desinler. Mümkün olduğunca abartsınlar yani. Bu ne arkadaş be. Herkes paslı civata gibi dolanıyo. Bak elin kızına ne güzel gülüyo. Resimdeki hatundan bahsediyorum. Yerim ben seni yaa:))) Domuz gribi sayesinde elleri yıkamayı oturttuk çok şükür sıra diş fırçalamada. Ona da bi hastalık uydurdukmu benden iyisi yok..

5 yorum:

masal dedi ki...

kızın küpelerinden dişleri farkedilmiyor:9
evet ya fırçalasın herkes...

maRLa dedi ki...

yok yani insan kendi nefesinden de mi rahatsız olmaz ya harbi uyuz oluyorum diş macunu ve fırçadan bihaberlere!

voodoo dedi ki...

dişlerime 2bin lira para verdikten sonra ben üşensem bile annem yatağımdan kaldırcak kadar fedakar xD

Yigit dedi ki...

dişler önemli aga.:)) baktınmı parlaması lazım. hem marlanın dediği gibi kokuyosun be arkadaş öpeceği varsa da öpemiyo insan:))))))

Dark Butterfly dedi ki...

tabakalaşmış bir biçimde dolaşmak nasıl bi haz veriyosa artık kişilere bilinmez;)