Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Ocak 15

Krizin olduğu kesin de bu kriz sadece bi kesime giriyo orası da kesin..!!


Bu ülkede kriz varmış. Eee dünkü o ihale hangi ülkede yapıldı? Süper Lig maçlarının yayın hakkı için yapılan ihaleden bahsediyorum. Az önce ödenecek paraları gördüm. 5 yıllığına ödenecek para ülke bütçesinin yıllık %1'i kadar bi para. Bu ne lan!

Ya arkadaş bu kadar dengesiz bi gelir dağılımı olurmu? Zenginin daha zengin fakirinde daha fakir olduğu bi ülkeyiz artık. Orta direk diye bişey vardı ya bi ara. Yok lan artık öyle bi kesim. Ortası falan kalmadı ülkenin. Ya çok zenginsin ya çok fakir.

Kendimden yola çıkıyorum abi. Her an batmakla batmamak arasında giden bir işyerinde çalışıyorum. Maaşıma 1,5 senedir zam almadım. Kiramla birlikte aylık ortalama 1.500 liraya yakın bi masrafım var. Eeee ben şimdi ağlıyorum bu halde. Ulan bunun çeyreği parayı bırak masraf olarak değil maaş olarak görmeyen bi kitle var. Onlar nasıl geçiniyo hiç bilmiyorum. Belki de bilmek istemiyorum. Tabi yaa. Banane dimi.. Ama şu bir gerçek gereksiz çok fazla harcamam var artık. Mesela ben cep telefonu, adsl, klima, kablolu yayın, digital platformlar, extra kanallar, ev telefonu vs. aylık ortalama 350-400 arası bi gereksiz masrafım var. Evet yaa müsrif bi adamım ben.!!

Yardımda etmiyorum lan eskisi gibi. Yardım kuruluşlarının da adı çıktı. Harbiden ya bu ara ne kadar çok dolandırıcı yardım kuruluşu haberi var. Kime güvencem arkadaş ben. Acaba benim kurban bayramındaki gelen mesajım da sahtemiydi? Nasıl bi memleket olduk biz ya.!! Belki de yardım etmemek için kendime bahane arıyorumdur. Öylemi lan yoksa?

Ama bunların pekte önemi yok. Kafamız topla dolu olduğu için, topla yatan topla kalkan bi ülke olduğumuz için, futboldan başka konuşacak muhabbetimiz olmadığı için Maç yayınları daha kaliteli olsun da gerisinin koy götüne... Açlık sınırıymış, yardımlaşmaymış kimin umrunda.
"Beyoğlu tepinirken, ağlar karacaahmet"...

3 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Son satırlara vuruldum.Ne edecen be Yiğidim her geçen gün iyiden iyiye dibe vurur olduk.Elimize verenlerin elimizden tutanlardan fazla olduğu bir ülke de elden ne gelir _?

rahat-sız hatun dedi ki...

oha.
supersin yigidim. bu yazi benim icin en guzel yazindir.

gerzek olan vatandaslar icin yorum yapmiyorum, zira skldim bu konulari konusmaktan.

saygilar efenim(:

Yigit dedi ki...

@ Zere'm elimize verenlerin elimizden tutanlardan fazla olduğu cümlene vuruldum bende. Evet evet gerçekten öyle.
@ rahat-sız hatun'um saygı bizden be gurbet kuşum. Eksik olma:))