Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 19

Krize inat büyüyoruz...


Günaydın lan zibidi. Napıyosun? Adam ol adam. Akşama kadar burda bekliyosun. Az insan ol.! Neyse abicim eşşek gibi uyuduktan sonra insan acayip mutlu oluyo ya ondan böyle sevdim seni. Abicim gece 3'e kadar Kadriyemle sokaklarda sürttük. Gerçi o bi yere sürtmedi ben sürttüm. Araba sanırım bi kurban falan istiyo abi. Dünkü çizilmenin acısı henüz geçmiştiki dün akşamda tamponu çizdik. Artık benim arabam sürtüktür aga. Bundan sonra arabama kırmızı sürtük dicem. Sürtüklük için gerekli 2 ana özelliğe sahip. Hem üzerine biniyorum hem de façası bozulmuş. Eve geldik minnoşumla bi baktım bunun göbek davul gibi. Lan noldu kilomu aldın sen dedim. Yok mok dedi bi tarttıldı 1 kg almış olmuş 54, ben bi tartıldım olmuşum 84. Burdan ne çıkarsak beğenirsin. Kadriyem benim yaa. Krize rağmen büyüyoz lan Yiğit dedi:)) Yerim seni ben yaa:)) Kafayı bi vurursun aga uyu uyu uyu bi uyandım saat 10 buçuk. Aha dedim siki tuttuk geç kaldık. Şirkete bi geldim abi patron gözlerimin içine bakıyo. Hemen kendime bi iş bulup sıvıştım abi yanından:))

Esas konumuz ney? Az şuraya bak yaa. Sanki çok ciddi bişeyler yazıyorumda:)) Abi ödüllere doymuyorum. Dün de Voodoo sağolsun ödül vermiş. O ödül senin bu ödül benim kuş misali geziyorum bloglarda. Götü kalkmış sanatçı konuşmasıdır bu. Sanat için gerekirse giyinirim. Kim demiş bunu? Rihanna demiş aga. Bi kere üstünde bişeyle görmedim bu Rihanna'yı soğuklarda bastırdı üşütcek ona yanarım. Konumuza dönersek 7 kişiye ödül vermem gerekiyomuş. Ben rakamlara bağlı kalmayı sevmem pek. 7 değil 12 kişiye teşekkür ediyorum. Ödüllendirmek benim işim değil.:) Hangi 12 kişi diyecek olursan zaten yanda blog listesinde olan arkadaşlar. Hepsi birbirinden değerli güzide yazarlar. Kimseye haber vermek istemiyorum. Takip ederlerde okurlarsa görürler zaten. Haber verme zinciri saadet zincirine dönüyo abi bitmek bilmiyo. ve işin boku çıkıyo maillere gelen göndermezsen başına iş gelicek haberlerine benziyo. Yapamam:))
Hadi görüşmek üzere abi. Patronla köşe kapmaca oynuyoruz sabahtan beri. Gözgöze gelmemek için maksimum gayret sarf ediyorum. Hayır kalbi kırılmasın elimde kalmasın diye yoksa bilirsin acımam:))

9 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Can'sın sen can ...Kolaylıklar dilerim :)

maRLa dedi ki...

o ha yerden yükseldim:)

lunelyyn dedi ki...

ha ha ha en sevdiğin iki kişini getir parayı götür :):)
2haftadır sevdiğim bir ilkokul arkadaşım yüzünden titanımsı bir muhabbet içindeyim burdada ödül mevzuğundan çok bu dikkatimi çekti algıda seçicilik :):):)

Yiğit dedi ki...

Sende öylesin Zere'm:))
eee marLa şöhret işte adamı dakkada bozuyo:)))
lunelyyn kafana göre be abi. Dükkan senin:))

sanitabant dedi ki...

:))yiğit, kadriyenin blog sayfası var mı?

Yiğit dedi ki...

bildiğim kadarıyla yok. Bilse burda yazdığımı zaten mahfeder beni:)))) Harbiden ben gidiyim o yazsın yaa:))))

sanitabant dedi ki...

biz bitek seni biliriz olum:))böyle de gönül çelenim :)))

sanitabant dedi ki...

yok yahu biz bitek seni bilir, seni okur, sana yazarız olum:)bana da ödül falan şeyetmişsin ya , bu sebepten bu yalakalığımı bir teşekkür olarak kabul et lütfen:))

Yiğit dedi ki...

yok beee:))) yalakalık falan olurmu hiç:) Eksik olma:)