Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 28

Kim arar söyle kim arar, vefasız olanı kim arar..


Kabul ediyorum evet. Vefasızın tekiyim. Ama eski arkadaşlarımı arayıp sormayı alışkanlık edinemedim. Çok yapmacık geliyo. Nerdesin, neler yaptın, kimlerlesin diye merak etmediğim halde ediyomuş gibi davranmak bana göre değil. Sen'de onlardan birisin. Seveceği insanı resimlerden seçen biri olmuşsun. 2-3 saat süren konuşmamız boyunca anlattığın arkadaşlarının hemen hemen hepsini internet denen zıkkımdan düşürmüşsün. Düşürmüşsün lafı genelde benim hemcinslerim tarafından kullanılır ama burda sana daha çok yakıştı. Evet yaa manyaksın kızım sen. Tarladan mahsul beğenir gibi binlerce resimden kendine eş arayan bi manyaksın. Ortak noktalarımız varmıydı seninle onu bile hatırlamıyorum. Sahi biz seninle neden arkadaş olmuştuk. Onu bile hatırlamıyorum. Neyini merak ediyim de arayıp sorayım. İnsanın hayatında fazla arkadaşa ihtiyacı yok. Şimdiye kadar hayatımdan geçen insan sayısı yüzlerce ama görüştüğüm devamlı birlikte olduğum kişi sayısı 5i geçmez. Ne senin bana ihtiyacın var ne de benim sana. Sitem edipte moralimi bozmaya hiç hakkın yok. Nerden çıktın şimdi durduk yerde ya!! Bana vefasızlığımı hatırlatmak için geldiysen dediğim gibi farkındayım vefasız olduğumun. İhtiyacım yok senin gibi sadece işi düştüğünde hatrımı soran insanlara. Sen git binlerce resim arasından seçtiğin arkadaşlarınla görüş. Ne kadar kötü bunları yüzüne karşı söyleyemiyor olmam. Dünya ne kadar yalancı yaptı beni. Dürüstlüğün erdem olduğu kafama çakılarak büyümüştüm oysaki. Nerdesin ey dürüstlüğüm. Hani korkusuzca her gerçeği söylemek zorundaydım? Tüm bunları sana söyleseydim eğer bi dakka bile durmaz giderdin. Belki de gitmezdin yaa. Başımı ağrıttın ulan sabah sabah. Sohbetin ilgimi hiç çekmedi. Eskiden de çekmiyodu zaten. Ben sana hep yalan söyledim. Üzülmemen için katlandım arkadaşlığına. Nolursun aniden ortaya çıktığın gibi aniden ortadan kaybol ve gördüğümü bi hayal olarak kabul ediyim...

4 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Kötü olmuş be Yiğidim ama ne derler ;geldikleri gibi giderler.Sitem ededursun onlar moral bozuluyo az-biraz ama yazınca da rahatlıyo insan ,sevgiler sana benden :)

Yiğit dedi ki...

gitti zaten be Zere'm. Dert oldu diyememiş olmam:)) Bilmukabele

Beyaz Büyü dedi ki...

Seninkisi doğru olan azizim.. Çevrende 20 kişi bulundurursan çoğuda saçma sapan sanal ortamlardan elde ettiğin kişiler olursa devrelerin karışır gidip imrendiğin birine "çok vefasızsın" diye çemkirirsin.. takma hiç kafana... He de geç..

Yiğit dedi ki...

Öyle yaptım zaten Beyaz Büyü'm. Ama insan ister istemez üzülüyo be..