Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Ocak 3

Karar verdikten sonra verilen akıl, akıl değil yavşaklıktır..!!


Pazar günü de geberdi gitti be abi. Ne yaptın diyecek olursan hiçbişey. Kayda değer hiçbişey yani. Yoksa camış gibi yatmadık tabi. Ama üstüste koysan varya hiçbi halta faydası olmayan işler. Pazar günleri keşke 48 saat olsa be abi. Belki o zaman karar verebiliriz ne yapacağımıza. Yok be değil 48 saat 148 saatte olsa bi cacık olmaz. Dün akşam alışverişe gittik minnoşumla. Bişeyler beğendi evim için sağolsun. Zevkine inanılmaz güveniyorum Kadriye'min. Zaten zevk sahibi olmasa benle takılmaz be abicim. Dimi lan?:))

Abi hani böyle bişey yaptığın zaman gelipte "keşke öyle yapmasaydın beee, yaa bizim bi tanıdık vardı onda bundan vardı çok ucuzdu keşke ordan alsaydın, ulan ona da para verilirmi yuh" ve benzeri ifadelerle gelipte ağzından bi hayırlı olsun lafı çıkmayan yavşaklardan nefret ediyorum. Ulan bi kere bu benim zevkim sanane! Ayrıca madem o kadar faydalı bilgilere sahip birisin bi aydır konuşuyoruz yardım etseydin de senle birlikte alsaydık.! Boş konuşmakta üzerine olmayan insanlarız abi. Herkes her boku biliyo amaaa başına geldikten sonra. Başına gelmeden önce herkes kaçacak delik arıyo. Sorumluluk almaktan aciz insanlar dolu heryerde. Kendi verdiği karardan bile emin olamayan insanlar. Olum ben aldım ben beğendim (hatta Kadriye beğendi) sana giren çıkan ne? Geldin evime ye iç defol git.!

Ayrıca kararlar konusunda da çok aceleciyiz. Bi kararın doğru ya da yanlış olduğunu anlamak için en az 5 seneye ihtiyaç var abicim. Çünkü devamında gelen zincirleme olayların nereye götüreceğini kimse bilemez. Kahinmisiniz lan başıma.! Okul tercihimin ne kadar yanlış olduğunu şimdi anlıyorum. O zaman ne kadar da iyi diye düşünmüştüm. Arkadaş tercihlerim genelde iyidir ama sanki bi iki tane elemem gerekiyor bu günlerde. Bak yaa. Ben bile yanılabiliyorum arkadaş ya! Kime güvencem ben arkadaş:))

Yanlız işin kötüsü kredi kartına yine yüklendik. Yılın iş adamı ödülüne layık gördüğüm babama burdan seslenmek istiyorum. Kralsın baba, sen varya sen bu alemde kralını yaparsın. Bi el at şu çocuğun ekstresine. Hadi gözünü seviyim. Yılbaşı ikramiyesi güme gitmiş kimin umrunda. Vatan sağolsun dimi abi. Evet evet vatan sağolsun:))

Son olarak bugün Nar'ımın yazısıyla başladım güne. Uzun bi aradan sonra yazılarını okuyup yaşadığını görmek çok güzeldi. Tekrar hoşgeldin Nar. Rahatsız Hatun'da yeni hayatına başlamış ve almancasını götingen'e kadar ilerletmiş. Kendisini almanca'da başingen'e gelmesi temennisiyle selamlıyorum. Görüşürüz...

4 yorum:

voodoo dedi ki...

kıza diyordun kendine güven diye bende sana diyorum kendine güven o zaman hatalarını kabul etmeyide öğrenirsin (:

rahat-sız hatun dedi ki...

Selam olsun yiğidime :d yazının sonuna cok güldüm yannız.Temennini yirin senin :d almancanın başını götünü öğrencem işalla. seviom seni lan :d

Yigit dedi ki...

@voodoo yavaş yavaş olacak:)) o da olacak:)

Yigit dedi ki...

@rahat-siz hatun bilmukabele lan. e bizde seviyoz ki adını zikrediyoz:))