Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 4

Kar yağsa, yollar kapansa. İşyerim tatil olsa...


Günaydın abi. Buz gibi bir istanbul sabahından sesleniyorum sana. İşyerime gelmeden önce sahilde arabamı çektim biraz dolaşıyım dedim. Nerdeee. Ulan arkadaş bi esiyo bi esiyoki sorma gitsin. Kar yağmış gece arabamın üstünde kalmış az az. Ellemedim de. Dursun istedim. Karın renginden başka sevdiğim bi yanı yok aslını söylemek gerekirse. Küçükken deliler gibi beklerdim kar yağsın diye ama artık hiçbişey ifade etmiyor bana. Ailemin yanına gittiğimde hemen hemen yılın her mevsiminde kar görmem mümkün olduğundan olsa gerek anlamını yitirdi benim için. Belki de büyüdüm diyedir. Evet evet büyüdüm diye kesin. Hem kar yağınca işyerleri tatil olsa bile bizim şirkette bi numara olmuyo. Bazen kendimi hızır acil servis ya da itfaiyede çalışıyomuş gibi hissediyorum. Bayramlar hariç hiç tatil yok be abi. Konuşsam patronla %80 işsiz bir Yiğit olurum herhalde. Bazı şeyleri sorgulamaya asla gelmiyor patron kısmı. Alıp başımı gidecem bu diyarlardan. Evet ya. Çanakkale'ye geri döniyim ben. Ama orda ne yer ne içerim arkadaş. Turistlere tur düzenlesem? Ulan hepsi zaten tur firmalarıyla geliyo kim napsın senin rehberliğini.

Tam vapur iskelesinin önünde takıldım. Millet birbirini eziyo. Bildiğin İstanbul işte. Otobüs bekleyen bi kız vardı. Çok tatlı bişey. Böyle gözlerini önüne indirmiş dünya yıkılsa umrunda olmayanlardan. Kimbilir ne düşünüyo. Elinde cep telefonu var onu kurcalıyo. Ben böyle insanlar mesaj yazarlerken acaba ne yazıyolar diye çok merak ediyorum abi. İmkanım olsa gitsem yanına ne yazıyon bende bakıyım mı derim. Kıza geri dönecek olursak titriyodu garibim. Madem bu kadar üşüyosun adam gibi giyinseydin be kızım. Böyle kedi yavrusu gibi titremezdin o zaman. İncecik giyiniyonuz sonra zangır zangır titriyonuz. Giyecek bişeyi yoksa diye geçirdim içimden ama elindeki telefona bakılacak olursa giyecek bişeyi olmayacak türden değildi. Zaten bizim insanımızda adettir. Cebinde yemeye parası yoktur ama 1-2 milyara (eski parayla) cep telefonu alırlar. İmaj belirtisiymiş. İmajına sıçıyım lan senin. Önce bi üstünü başını düzelt sonra imaj yaparsın. Neyse ya çalışmam lazım abi. Sonra görüşürüz.

7 yorum:

' Zere ' dedi ki...

Abi ne güzel işte arabanla gidip geliyorsun .Yürüyerek gidiyorum işe 10 dakikada yeminle sabah kıçım dondu ellerim dondu ..Dondu da dondu allah sokakta kalanlara yardım etsin vallahi zor işler bunlar böyle içim üşüdü ulan sabah .Zoruma gitti :))

Yigit dedi ki...

Öyle bi yazdın ki yolumun üstündeysen seni de bırakıyım be abi:)) Zoruna gitmesin:))

' Zere ' dedi ki...

Yiğidim bak laf ağızdan bi kere çıkarmış ama ters istikametlerdeyiz be cancağızım :) Başka bir zaman diliminde denk düşersek olur ...

Bora-MAN dedi ki...

Elimizdekilerin değerini bilelim abi "iş iş " diye ölen insanlar varken.

He sen dersinki hergün çalışmak koyuyor. Yada pazardan pazartesiye geçişte sorun oluyor. Hea o zaman tamam derim :D

Yigit dedi ki...

Eldekilerin değerini zaten biliyoruz be abi. Artık kendi işimi yapma hevesi benimki. Yeter bu kadar başkası için çalışmak birazda kendime kazanıyım diyorum ama kısmet bakalım. İş iş diye ölen insanlar benim çevremde de var. Ancak ne hikmetse iş beğendiremiyoruz arkadaşlara..

Bora-MAN dedi ki...

Onlarda damını buldu tuğlasını istiyormuş be arkadaş :D

lunelyyn dedi ki...

ah ah bende çok ii bilirim o durumu bulana kadar ne iş olsa yaparım abi diosun sonrada yok şu şöyleymiş bu böyleymiş diyosun vazcayıp ben gibi ev kızı oluyosun :):):):)