Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 26

İşsizliği dert etmiyorum, koskoca seyyar piyasası beni bekliyo..


Günaydın abicim. Beklenen oldu ve patron bizi bi araya toplayıp işlerin gidişinden personelle ilgili alınacak kararlardan falan bahsetti. Meşhur yollarımızın uymadığı arkadaşlarla yollarımızı ayıracağız cümlesi de cabası. Artık her türlü durumu hazırlıklı olduğumdan bu seferki konuşma pek rahatsız etmedi beni. İşsiz olmaktan korkmuyorum lan. İyice gamsızlaştım bu aralar. Bunda birazda başka bi şirketten arkadaşımın bana personel alımı yapacaklarını söylemesi de etki etti. Sanki koca firma beni bekliyomuş gibi bi rahatlık geldi. Ulan tamam personel alacakta senimi alacak gerizekalı. Dimi? İşyerimden değilde arkadaşlarımdan ayrılmak zor geliyo. Sanki kardeş gibi olmuşuz be abi. Hayırlısı olsun artık.

Dün akşam işten çıkarken Murat geldi yanıma. Seyyar satıcılık yaptığım zamanlarda takıldığım yeni cami arkasındaki abilerin yanına gittik birlikte. Orda bi abi var. İsmi malüm şahıs:) Onu görünce soğuk falan demedik takıldık yanında. Çok seviyorum böyle serbest işleri. Kafana göre istediğin zaman gel istediğin zaman git. Patronluğun en kralı:) Eğer işten çıkarılırsam ve diğer arkadaşımın şirketi beni işe almazsa hemmen seyyar satıcılık sektörüne geri dönebilirim. Hem piyasaya artık yabancılarda el atmış. Siyahi arkadaşlar var yarım yamalak türkçeleriyle dehşet pazarlık yapıyolar. Saat ve parfüm sektörünün sahibi onlar artık:) Hani elindeki parfümü 150 lira deyip orjinal aaabiiii diyen arkadaşlar. Pazarlığın en görgüsüz olanını onlarla yapıyorum.-Kaç lira abicim?-90 lira aaabiii-10 lira olurmu?-15 ver aaaabiii.:))

Ordan dönüşte bi kafede takıldık. Murat'ın bi arkadaşının arkadaşı kızla tanıştım. Çok sevimli bi kız abi. Hem güzel hem salak değil. İkisi bi arada çok az denk gelir. İstanbulda oturmuyo ama problem değil:)) Sakarya şurdan kaç km be arkadaş. Hem değil sakarya yeni delhiye giderim böylesi için. En ufak bi gevşek hareket yok. Aga çok önemli şeyler bunlar. Sarışınlara karşı inanılmaz bi zaafım var. Kabul ediyorum. Hala aklımda gülüşü yaaa.:)

Bugünlük durum bundan ibaret abicim. Güzel bir istanbul sabahı. Her yer karla dolu. Sigarasız günlerime devam ediyorum çok şükür. Bu başarıda en büyük desteğim yine Kadriye'm. Evlenip gidene kadar o benim en iyi arkadaşım. Görüşürüz abicim. Dikkatli olun üşütmeyin sakın..

12 yorum:

dwarfwaves dedi ki...

memleketim diye demiyorum lakin sakarya'dan saçma insan çıkmaz... =))

' Zeré ' dedi ki...

Çapkın seni :) :)

Yiğit dedi ki...

:)))) dwarfwaves tatangalara kadar araştırdım inan.:))) Henüz bi saçmalığa denk gelmedim haklısın:))

Yiğit dedi ki...

Zere'm benim yaa. Çapkınlık değil. O niyetle gitmemiştim aslında ama mukadderat işte. Hepimizde var bu kadar eğer adı çapkınlıksa:))

' Zeré ' dedi ki...

Hep öyle güzelliklere denk gelmek ümidiyle o zaman :D

Yiğit dedi ki...

yok be. o kadar fazla denk gelirsek denk geldiğimizin kıymetini bilmeyiz. Nadiren denk gelelim:))

' Zeré ' dedi ki...

Sana bişi demeye gelmiyo Yiğidim .Dediğin gibi olsun haklısın :D

dwarfwaves dedi ki...

tatangalardan feyz alarak küçük hanım için varabileceğin sonuç:sevdi mi tam severler.... =)) bilgin babında şeettim...

Bora-MAN dedi ki...

Eliaha Cuthbert i görünce geldim ama yanlış alarmmış sanırsam :D

Yiğit dedi ki...

:)))))))) Bora-Man. abi yuh yaa:))

sanitabant dedi ki...

7 yaşındaydım ilk işportacılık deneyimimde:) çokoprenslerin böyle 10u bi yerde diil tek tek satıldığı dönemler pehh:)çokonun ambalajını çitilemek suretiyle simini çıkarıp her bi yerimize sürerdik çok şahane görünürdü :)) kızlar için acayip afilli bişiy oluyodu üvertür sanatçı gibi gezmek:))kardeşim ve ben iki dingil cinyıs bunu nasıl paraya dönüştürürüz diye düşündük eldeki tüm çokoprens ambalajlarını ortaya döktük. Simlerini çıkarıp suyla karıştırdık, böylece istenirse simle banyo bile yapılabilirdi:)))simli suları bi sürahiye koyup mahallenin orta yerine tezgahı kurduk.Arzu eden evinden bardağını getirip onunla satın alıyodu, sürahiyle satın almak isteyen olur diye yedekte de bi sürahi hazır bulundurduk.Tam pazardaki su satan çocuklar gibiydik:))2-3 satış yaptık ki annem zabıta moduyla tepemize çöktü,hah bi bu kaldı yapmadığınız diye tezgahı toplayıp simli suyu da döktü:(ilk girişimcilik deneyimimiz böylece baltalanmış oldu.Ah şu ebeveynler ahhhh:))

Yiğit dedi ki...

zabıta deme bana. zabıta gördüğüm zaman rus askeri görmüş gibi oluyorum. Sanarsın ülke ekonomisini ben baltalıyorum. Öyle bi kovalıyolardı:))