Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Ocak 8

İnsanin borcu olmayınca en çirkin kadın bile Monaco Prensesi görünüyo...


Günaydın abi:)) Öncelikle gözlerinden öper, herkeslere selam ederim. Blog blog dedin, başımın etini yedin. Al sana bir blog, senin gibi katıra.! Nasıl şiir? Ben yazdım. İlham geldimi yer mekan tanımıyorum. Köşktede yazarım, çöptede. Bir nevi Serdar Ortaç tarzı. Harbiden ya bu serdarda amma yazıyo be arkadaş. Aşkı beceremediği için olsa gerek. Genelde iyi şiirler aşk acısı çekenlerden çıkıyo. Yani bu düz mantıkla şöyle diyebiliriz. Kötü şairlerde aşkı yaşayanlardır diyebilirmiyiz? Deriz tabi b'oğlum. Burası bizim çöplüğümüz. İstersek siyaha beyaz bile deriz. Kim karışabilir:)) Ben berbat şiir yazan biri olarak oturdum düşündüm düşündüm lan nasıl şiir yazabilirim deyyu. Baktım gördüm ki hepsi ulaşamayacağı insanlara aşık olmuşlar. Kimi gitmiş prenses bulmuş, kimi gitmiş sosyete ikoncanı. Ama bizim serdar ne bulmuşta bu kadar dertli dertli yazıyo onu anlamış değilim. Hadi eskiden para pul yoktu zeytin taneleriyle klip çekiyodun anlıyorum. Ama şimdi altın tepside kahvaltı yapıyosun hala ne istiyon be Serdar? Efenim. Söz hakkın var abicim istediğin an bağlanıp yazabilirsin bana.

Yurtdışından bi kaç misafir geldi dün akşam arkadaşıma. Yurtdışından gelen misafirlerin % 90'ı böyle varya aha ben yurtdışından geldim diye. Bildiğin ismail ve yurtseven kardeşler modeli. Zincirler, verder bremen forması abuk subuk olur olmaz görgüsüzlükler. Abi gümrükte bunlara hala 1970'teki gibi ülkemi diyolar ne diyolarsa adam istanbula gelmiş hala bi kasılma peşinde. Yok bizim almanyada şöyle. orda olsa böyle olurdu falan. Ara ara kendi aralarında almanca konuşmalar gülmeler falan. Nefret ederim toplum içinde farklı dilde konuşulmasından. Bende 5 tane dil biliyorum ama konuşuyomuyum? tabiki hayır! Adam olun olum adam! Tokatladım bi kaçını dün akşam. Ama bi tane yavruceylan vardı ona kıyamadım. Alıp evine sevesin öyle güzel bişeydi. Sanki çölde bir vaha gibiydi. Baya lafladık güzellikle:) Yurtdışında olmasına rağmen akıcı türkçesiyle beni aldı aldı götürdü. İstanbulu gezdircem yavruceylanıma. Ne gerekiyosa yapmaya hazırım:)))

Borçlarımın bi çoğunu kapatmanın hafifliğiyle seslendim sana bugün. Babam insafa gelip IMF gibi verdi krediyi verdi krediyi. Sağol varol baba. Bu evladın senin yüzünü kara çıkarmadı çıkarmayacakta. Birikimlerini en iyi değerlendirebileceğin yer benim. Bu huyunu seviyorum Babamın. Süründürüp verince beni mutluluk denizinin ortasına salmış oluyo resmen. Hadi görüşürüz sonra abi. Kameralar üzerimde, sen kaç kendini kurtar. Ben onları oyalarım...

10 yorum:

masal dedi ki...

çok güzel şiir yazmışsınız yiğit.
şiir bloğuda açmalısınız.

Yigit dedi ki...

:)))) Gerçekten utandırdın beni masal. Bi daha böyle bir gaflette bulunmuycam söz..

Bora-MAN dedi ki...

Yavru ceylan gibi bakar seke seke çaydan geçer nazo gelin ayağına takar hal hal ...

Barış Manço... Ne alakaysa şimdi

Yigit dedi ki...

Bakış açısı diyelim:)))

' Zeré ' dedi ki...

Hadi gözün aydın az da olsun kurtulmuşsun borçtan,darısı başıma :)

Yigit dedi ki...

Belki de senin duaların kabul olmuştur:)) Dediğin gibi Darısı başına 'Zere'm:))

lunelyyn dedi ki...

ya olum kameralar takıldığından beri hayıflanıyorsun bide iyi açıdan sen bak kameralara , başrol oyuncusu oldun fenamı oldu artık meşhursun :):):):):)

Yigit dedi ki...

Ben böyle şöhretin içine tüküriyim:))))))

lunelyyn dedi ki...

bu arada azim ve taş diyorum gersini sen anla şiir yazmaya devam et emin ol serdarıda geçersin adam tuvalette bile şarkı yazıyomuş :):):):) hurafeler böyle serdar bağlan burdan bizi aydınlat lütfen :P:P:P:P

Yigit dedi ki...

Şu dakka itibariyle şiire olan ilgim bitmiştir:))))