Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Ocak 8

İç dünyalara amma meraklıymışım da haberim yokmuş...


Daha yeni yılın üzerinden 1 hafta geçti ama maşallah takip ettiğim blogların nerdeyse yarısı bunalıma girmiş abi. Demekki yeni yıl sadece 31 aralık gecesi güzel geri kalan günler hiçbişey ifade etmiyor. İçim daraldı abi okurken ya. Ben aşırı duygusal biriyim. İçim sızlıyo be abi. Ama elden ne gelir. Hayat devam ediyor. Öyle ya da böyle...

Çocuklarla lafladık az önce msnde. Onlarda anormalleşti abi. Herkesin götü başı oynuyo. Ulan bi haftasonu planı yapcaz. Onu bile beceremiyoruz. Ortakta buluşuyoz msnde biri asya diyo biri avrupa. İki kıta ortasında olmakta zor be abi. Bazen diyorum keşke afrika kıtasının en dibinde yaşasaydım da böyle hangi kıtada haftasonu geçiricem acaba diye dertlerim olmasaydı. Birine gitsen diğeri kırılıyo olmuyo. Ben kıtalararası ilişkilerde de çok hassasımdır... Netice olarak kararımızı boğaz köprüsünde tenis oynamak olarak verdik. Ona da belediye ve emniyet mensupları izin vermiyo. Elin gavuru oynayınca iyi ben oynıycam diyince sorun çıkıyo. Yok abi yok yaa bu ülkede yaşamak çok zor.. Çıkarıp göstercem AB pasaportumu o olacak.! Bakalım görüşmelerimiz devam ediyo. Zengin olduğumuzdan sporda tenis ve golf harici de kesmiyo bizi:))) Hani bi ara bi reklam vardı televizyonda ayda 19.90'a istediğin kişi ol diye. O geldi lan aklıma. Senin de geldimi?

Blog yazmak keyifli, blog okumak daha keyifli bişey abi. İçimde insanların iç dünyalarında neler yaşadığını merak eden tarafım utanmasa koca gün blogları takip et siktiret işi gücü diycekte, utanıyo sanırsam. Ama o kadar değişik bişeyki bu blog takibi ne facebook, ne msn gözümde yok bu aralar. Abi en azından duygularını öğreniyosun insanların. Habire boynunu yatırmış kafalar görmektense boyun büken duyguları takip ediyosun en azından. Harbiden ya bu kızlar neden durmadan kafa eğik resim çekiliyo. Neyse:)) İyi oluyo anlıycağın... Hadi iyi akşamlar abi. Daha nereye gitceğimizi kararlaştırcaz. Elbet bi karar vercez. En kötü karar bile karar verememekten iyidir ne de olsa...

2 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Çok güzel bir konuya parmak basmışsın cancağızım.Ben bu durumdan çok rahatsız oluyorum açıkçası zira arkadaşlarımla hep ters yerlerde oturuyoruz ve her defasında onların oturdukları yer daha işlek olduğundan ben gitmek zorunda kalıyorum .Halbuki ne kadar çok isterim birgünde onlar buyurup gelseler bizim bu taraflara.Neyse efem bu durumdan çok dertliyim zati.Diğer konuda ise şöyle ki insan tabiatı itibariyle meraklı bir varlıktır.Bu merakın önüne geçebilene ne mutlu.Meraklıyız,meraklıyım,meraklı..

voodoo dedi ki...

hea ya yiğit bende o yüzden sürekli insanların mutlu mutlu sırıttığı fotoğraflar yerine burdaki yazıları okumayı seviyorum haklısın lan bak ağlıycam şimdi :(