Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Ocak 22

Heyecanlandığım zaman iki lafı bi araya getiremiyorum..!!


Eveeeet. Bugün sigara kullanmayışımın aybaşı. (Aybaşı ne kadar uyuz bi laftır yaa) 1 aydır kullanmıyorum sigara. Huzurlumuyum? hayır abi yaa. Acayip sinirliyim. Önüme gelene tekme tokat girişmek geliyo içimden. Bi de şirkette giydiğim kıyafetler beni boğuyo. Açıp böğrümü isyan edesim var ulan! Bu nasıl bi sağlıklı yaşamaktır aga. Kendime kastım var resmen. Bi iki fırt çekip normale çevirsem kendimi. Ama eczaneci kadın korkuttu beni. Bi tane bant verdi tamam mı? Tamam mı lan!! Hee adam ol. Bunu bantlıcan kendine amaaaa sigara içersen aşırı nikotinden geberir gidersin dedi. Direkt geberirsin demedi aslında. Felç olursun dedi. Fena halde korkuyorum o yüzden. Ama böyle daha kötü. Hani oruçluyken insanlar saldırgan oluyo ya iftara doğru (ki çok yanlış bişey) aynen o halde gibiyim. Ama içmiycem aga. İçki konusunda öyle bi derdim yok. Zaten o kadar fazla içmiyodum. Bi hafta daha devam ederim eğer böyle devam ederse keserim abi bu bant olayını. Sabrediyorum şimdilik.

Dün gece saat 4'e kadar uyuyamadım zaten. Evimi, ocağımı özledim. Bu gece soğuktu ya abi. Daha bi aradı gözlerim anacığımı. Garip anam, çilekeş anam, elleri pamuk anam. Seni çok seviyom. Önümüzdeki ay gitmek istiyorum ama babam ne dicek bakalım. Çok korkuyorum babamdan be:)) Olsun korkmamaktan iyidir. Sabah gelirken polis çevirdi zaten. Korktum dedim de aklıma geldi. Acayip paniğe giriyorum çevirmelerde. Ulan bilmeyende diyecek arabada ceset taşıyo bu. Terliyorum daralıyorum. TC numaram okunmuyo ehliyette onu sordu polis heyecandan kekelemeye başladım. Sapıttım bildiğin yaa.:)) Gidiyim çalışıyım abi ben. Size Hayırlı Cumalar. Hava karanlık, soğuk. Akşam olsa da çıksam dışarı. Bu akşam bi değişikliği hakediyorum. Emo çıksın karşıma onla bile takılırım bu akşam. Değişiklik olsun be abi. O kadar daralmışım anla...

19 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Sana bi Asena lazım :)Kendine getirir :)

Ceku dedi ki...

git çalış işin ne.
Yürü git olm böyle blog kenarlarında sürtücegine git evine ekmek parası getir :D:D

Evren dedi ki...

Emo çıkar inşallah karşına :) Dualarımı kabul eyle yarabbi :)

Yiğit dedi ki...

Hadi buyur. Demek Asena lazım hee. Vay Zere vay:)

Yiğit dedi ki...

ya Ceku çalışıyoz zaten olm. Biz çalışmıyoz dedik mi? Hayret bişeysin yaa:))
Evren sen böyle deyince soğudum iyice be abi. Bildiğin bişey varsa söyle ona göre önlem alalım:))

' Zeré ' dedi ki...

Yiğidim sen de şok etkisi yapar Asena kanımca :) Sevgiler..

Yiğit dedi ki...

Eksik olsun O'nun şokuda etkiside. Bilmukabele Zere'm:))

Evren dedi ki...

Ağzımdan laf almaya çalışma :) Emolar hakkındaki tüm bildiklerimi senle paylaşamam :))

Yiğit dedi ki...

Ya abi sanki varya kolanın formulunu vercen:))) Tamam ben kendi imkansızlıklarımla öğrenirim:))

voodoo dedi ki...

abi canın pek kıymetli ama sigara içmek istiyorsun bu nasıl bir çelişki. Felçten götüm götüm korkuosun ama sigara içerken felç geçirebilcein aklına gelmiyor değil mi? Abi sigaraya başlamak kolay bırakmak daha kolay aslında. Ciğerlerinde bir açılma falan hissetmedin mi? Yada boğazındaki katran kaybolmadı mı artık? Böyle sigara içmek isteyince sigara içersen kaybetceğin şeyi düşün. Kaybetceğin şey sigaradan daha çok sevdiğin birşey olsun ama.


O polis çevirmeleri benide geriyor hele barda falan kimlik kontrolünde acayip yusuf yusuf oluyorum. Askeri kimliği çıkardım birinde nasıl korkuyorum ama polisler sevmiyorlar ya askerleri dedim aha voodoo baban ağzına sıçıcak senin birşey olursa kıllığına alıp götürcekler seni dedim ama birşey yapmadılar xD

Yiğit dedi ki...

:)))))) alemsin valla:)) sigarayı hala içmiyorsam aynen dediğin gibi kaybedeceğim şeyler. Ama bırakmamın en önemli nedenlerinden biri de sigaranın üzerimde bıraktığı koku. İçmeyen insanların kaşını kaldırmasından rahatsız oluyodum inan. Şimdi misler gibiyim maşallah:))

voodoo dedi ki...

ya ondan değilde cidden başlayıp bırakmadan insan bilemiyor. Herkes içer ama içmeyen azdır. Bir de cidden o koku çok rahatsız edici ben uyuyamıyordum ders çalışamıyordum eeee yetti be dedim güm bıraktım xD O koku bildiğin beyni uyuşturuyor. Bir tane düşünür demişti Çalışmak insanları kötü alışanlıklardan uzak tutar diye haklı aslında boş adamın işidir sigara içmek hiçbir işadamının sigara içtiğini görmedim şahsen :|

Yiğit dedi ki...

Ben gördüm. Benim patron. Fosur fosur içiyo valla. Sanarsın adamın bitmeyen sigarası var.:))

voodoo dedi ki...

Senin patron çok garip zaten xd bence onu işadamları sınıfında ayrı bir başlık altında inceleyelim xD ama ne biliyim yani devlet daireleri hariç hiçbir özel şirkette ben patronun sigara içtiğini görmedim hatta dedim ki vay be iyi dayanıyorlar bu kadar strese falan :|

Yiğit dedi ki...

tamam benimkini adamdan saymamışsın anladık:)) Valla olurda denk gelirde burayı bulursa benle birlikte seni de dava eder haberin olsun:))

voodoo dedi ki...

abi düşünce özgürlüğü diye birşey var xD

Yiğit dedi ki...

tamam tamam yakalanırsam seni tanımıyorum. Düşünce özgürlüğü sadece düşüncede var ülkede. Düşünmek serbest dile getirmek yasak..

voodoo dedi ki...

abi olur mu öyle şey madem dedikoduyu birlikte yaptık ben hakkıma düşeni çekerim ama fikrimi değiştirmem o ayrı xd yoldaş biz bu yola başkoyduk gerekirse canımızı vericez. ''Hangi yol bu !''

Yiğit dedi ki...

bi keresinde ankaraya gelirken yanlışlıkla parasız yola girmiştim. kızılcahamamda bulmuştum kendimi. Ahanda o yol olsun bu yol aga. Kuş uçmaz kervan geçmez. Bi tek kamyonlar geçiyodu. Issız:)))