Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 11

Herkesin bildiğini sadece kendi biliyo sanan yavşağa PATRON denir.!!


Günaydın abi. Başkasının yanında çalışmak ne kadar zordur bilirmisin? Ben bilirim.! Bu haftaya berbat bi konuşmayla girdim. En çok ne koyuyo biliyomusun. Götünü yaymış bi adamın sana hayatın gerçekleri diye lafa girip bildiğin herşeyi sadece o biliyormuş gibi anlatması. Ulan yavşak. Sanki evrenin oluşumunun şifrelerini veriyomuş gibi ne artislik yapıyosun. İnsanın doğasında var dimi böyle iş sahibi olunca götünün kalkması. Abi inanılmaz nefret ediyorum ya. Kamera kayıtlarından anlaşıldığı üzere pek yasakları dikkate almamışsınız Yiğit Bey. Yoo baya bi dikkate aldım ben yasakları. Hatta o kadar dikkate aldım ki unutmiyim diye tuvaletin kapısına yapıştırdım. Malum ya kaçarken ya sıçarken aşırı şekilde çalışıyo beyin. Ulan kamerana sokayım senin yaa.!! Zaten belliydi abi böyle boku çıkacağı. Ama harbiden güzel uyumuşum lan kamerada:)))) Baya bi rahatmışım yani:))))))) Öyle de kovulcaz böyle de kovulcaz be olum siktiret:)) Ekonomik krizine sokayım bitse de artık kendimize yeni bi iş ayarlasak be abi. Ne bitmez krizmiş be arkadaş! Daraldım lan iyice bu işyerinde. Eminönü artık bana dar geliyo anlıyomusun? Anlıyomusun olum? He iyi. Adam ol canımı ye...

9 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Budur işte.Bu sabah patronlar ve işyerlerinde onlara yavşaklık yapan o.ç.larıyla ilgili bir yazı yazacaktım ben de .Alayının canı cehenneme Yiğidim,allahından bulsun hepsi !!

Beyaz Büyü dedi ki...

Boşver be oğlum.. Bi dahaki sefere kralsın (((:

Yigit dedi ki...

Ah be ' Zere 'm empati yapıyorum yine hak veremiyorum. Acayip sinirlerim bozuldu. Sende yazda senden de okuyalım:)))

Yigit dedi ki...

:))))))) Ya daha fakir olursam?:))))) He Beyaz'ım Büyü'm:)))))

' Zeré ' dedi ki...

Empati falan işe yaramaz
Yiğidim sallayacaksın dicem de olmuyor işte.Bak oku yazdım bende ki durumları da .Tanrı bizi korusun !!!

Yigit dedi ki...

Amin ' Zere 'm. Senin durumun benden betermiş gördüm. Ama elbet hesaplaşma günü gelecek. Alacağımız olsun be...

rahat-sız hatun dedi ki...

cancazııımm. uzulme sen :(

dayan bı 5 sene burda otonom kurcaz senle. ben karar verdım burya gelcen sen. mıs gıbı yasanır burda bahce, ınek.. ehı:d

Yigit dedi ki...

evet! otonomun anasını ağlatcaz. İnek ne be hatunum inek çiftliği kurcaz senlen.!:))

Evren dedi ki...

Şu kameralar kaç kişinin işine mal oldu, bir gün haber olacak az kaldı.