Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 18

Her film izleyicide bi etki bırakır, kimisi ana fikrini alır filmin kimisi ise..


Hani çocukluktan beri tanıdığın için bi türlü hayatından çıkartamadığın arkadaşların varya abi. Heh işte onlardan biri Serdar. Az önce msnde bana dedi ki:

-Yiğit akşam bi film izledim abi dehşet.
-Hangisi lan?
-Wanted ismi abi tavsiye ederim.
-Olum o nerdeyse televizyonda çıkıcak yenimi izledin sen?
-abi sorma neleri kaçırmışız yaa. Angelina Jolie'de ne göt varmış be abi. (Kaçırmışız diyo yaa sanki bıraksalar gidecek Angelina'yı kapıp getircek)
-:)))))))))))) lan bi siktir git:)))

Koskoca filmden aklında kala kala Angelina'nın götü kalmış çocuğun. Ki filmde belki de matrix'ten sonra seyrettiğim en güzel filmlerden biri. Ama bizimkinin aklı başka yerde:)) Bahsettiği sahnede filmde sadece 3-5 saniye. Yanlız sonra düşündüm Brad Pitt'e acıdım harbiden. Ulan milletin ağzında eşinin malzemesi sakız olmuş. Hatta milyonların hayalini süsleyen bi kadınla birliktesin. Ben böyle bi şöhrete sahip olsam (Aslında Brad'le aramızda sadece 1 kaç milyon dolar var. Az sıksam kendimi yakalarım da neyse) harbiden kaldıramazdım herhalde. Gerçi onlarda bende olduğu gibi bi kıskançlık yoktur herhalde. Herkes kendi dalgasında yaşıyo. Kızım seni şunla görmüşler. Deneme çekimi yapıyoduk. Brad o kadın kimdi. Yönetmen o yönetmen. Gerçekten aldatıldığını bile anlaman zor olurdu herhalde. Ben halimden memnunum aga. Yanlız Serdarın uyarmasından sonra baktım bi daha Angelina da Angelina be. Sadece bakışları yetiyo adama. Serdarın götünü görünce bu kadar etkilenmesi çok normal. Harbiden filmde o kadar dikkat etmemiştim:))))))) Serdarın fikri neyse zikri de o işte. Normalde de böyledir hee. Açık sözlü olduğu için herhalde hala arkadaşız:))

8 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Harbiden seviyorum böyle açıksözlü adamları be Yiğidim ;dervişin fikri neyse zikri de o derler ,Serdar'a sevgiler :)

Yigit dedi ki...

:))))) ileticem Zere'm:))

voodoo dedi ki...

böhüüü ödülün var abi ya :(

http://voodooing.blogspot.com/2010/01/boynumun-borcu-yaratc-blog-odulu.html

Ceku dedi ki...

angelinanın götünü seviyim.

Yiğit dedi ki...

yakalarsan getir beraber severiz:)))))))))

süngerbok dedi ki...

Erkek arkadaş adayımla gitmiştim bu filme sonradan gördüm bilgisayarında angelia'nın boy boy fotolarını.İlla wanted'a gidelim diye tutturmuştu neden gitmek istediği belliymiş:)))

Yiğit dedi ki...

:))))) Eğer sırf bu yüzden gittiyse zaten aday olarak kalması hayırlı olmuş:)

süngerbok dedi ki...

yok ya defettim gitti işe yaramazın biriymiş:))))