Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 12

Hayat uykuyla geçirilemeyecek kadar güzel, Güneşin üzerine doğmak istiyorum..!!


Evet bir bahardan kalma sabah daha var bugün. Hava durumunun ruhum üzerinde etkisi tabiki çok fazla. Yüce Rabbim aslında her güne görecek güzellikler veriyor muhakkak ama bendeki inanç zayıflığından olsa gerek ben bunları görecek gözlere sahip değilim. Mutlu olarak güne başlamak için mutlaka güneşin parıl parıl parlaması gerekiyo. Aslında sabah ezanı vaktinde uyansam güneş üzerime doğmasa ben güneşin üstüne doğsam, erkenden uyanıp günü karşılasam eminim ki hayat daha güzel olacak. Evet evet. Bu sabah farkına vardım ki ömrümün büyük bir bölümünü uyuyarak geçiriyorum. Sayılı günleri olan bi canlı için son derece cesur bi hareket. Beyniyle dalga geçtiğim kuş kadar olamıyorum. Kuş bile gün ışırken kalkıyo be abi. Hem çok uyuyunca kabuslar da görüyorum. Bedava film gibi. Gerçi testere manyaklığından sonra artık kabuslardan da tad alamıyoruz be abi. Görmediğimiz vahşet kalmadı. Eskiden yolda ayağım kaysa uyanırdım. Şimdi dünyayı doğrasalar aval aval izliyorum rüyamda. Acaba rüyada ölünce gerçek hayatta da ölüyomu insan? Neyse canım bunun cevabını da başkası bulsun. Herşeyi benmi çözücem. Çözmem gereken konu 24 saatiminn neredeyse 12 saatinin uykuda geçiyo olması. 8 saat işyerinde geçiyo. Kala kala kaldı 4 saat. Uyku düzenimi 6-7 saate düşürmeli ve daha fazla zaman ayırmalıyım kendime. Uykuyla arama mesafe koymam lazım. Ama nasıl? Şimdilik bi fikrim yok. Çokta tatlı namussuz uyku be. Çözdüğüm an haber verecem sana abicim. Hadi şimdilik hayırlı tıraşlar. Görüşücez.. Ne demiş ünlü düşünür arnıld şıvartzanager. astalavista beybii. ay em bekkkk.. Heh aynen bu şekilde gelcem geri.

7 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Çok uykum var çok...Uyusak güzelleşsek !!!

ozzeinep dedi ki...

şöyle tam da tan ağarırken uyansam güneşin doğuşunu izlesem falan benim de istediğim ama bir türlü beceremediğim şey:P
bu arada rüyada ölürsen gerçekte de ölürsün diye bişey duymuştum ben

Yigit dedi ki...

Zere'm maalesef öyle yaa:)) Ama uyumakla güzelleşilseydi ayılar dünyanın en güzel canlıları olurlardı. Gel biz başka yollarını arayalım güzelleşmenin:))

Yigit dedi ki...

ozzeinep o zaman napcaz netcez uykuda ölmicez arkadaş:))

' Zeré ' dedi ki...

Aslında şöyle olsaydı fena olmazdı.Hayatın en zorlu zamanlarını uyuyarak geçirsem sonra uyuyan güzeli öpüp uyandıran prens gelse alıp götürse şatosuna ve bir ömür mutlu mesut yaşasak çoluk çocuğumuzla.Ne güzel olurdu be :))

Yigit dedi ki...

:)))) Evet zor zamanlarda uyumak bende de var. Kötü haber aldığımda ilk yapmak istediğim şeylerden biri.. Ben senin hayal gücünü yirin yaa:)))

luonnotar dedi ki...

güneşi üstümüze doğdurtmamak lazım çok haklısın,
sabah kaybettiğimiz bir saati,değil bir yıl ömrümüz boyunca arasak bulamayız..
yine de zor zamanlarda uyku ilaçtır:)