Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Ocak 9

Hani "Gidiyorum" demiştin ya, tamam "Siktirgit!!"


Evet. Eminönü meydanında seyyar satıcıların yakalanmasına seyirci kalamayıp tezgahlarını taşımaya yardım eden benim hakim amca. Ama bende o yoldan geçtim be amca. Ne kadar zor bilirim kalp atışların 120'yi vurduğunda tezgah toplayıp kaçmaya çalışmak. Ama heyecanın zirvesinde bungee jumping yapmak gibidir kovalanmak. Her zaman hemde. Aşkta bile:)) Kovalanmakta kovalamakta her zaman zevklidir. Yakalanmak heyecan bitiricidir her taraf için. Misal zabıta yakaladığında kalp atışların yavaş yavaş normale döner çünkü mantıklı bikaç açıklama yapmalı ve bırakmasını sağlamalısındır. Aşktada hani o ilk kovalamacadaki heyecan birlikte olunca geçip gidiyo. Kimin zabıta kimin seyyar satıcı olduğuysa çifte göre değişiyo. Ulan ne sikimdirik bi benzetme oldu bu sabah sabah yaa:)))))) Ama yoruldum be abi gerçekten. Nefes nefese kaldım. Ama kaçtık. Çak ortak diye amerikan tarzı sevinmeye kadar getirdik olayı. Adamda şaşırdı. Ne ayak bu iki mal kaçırdık diye ortakmı oldun lan der gibi baktı.

Bu sabah msni açtığımda bi baktım. S. msnde. 1 haftadır görüşmüyoduk. Çok neşeli yaa. Onunla yazışırken gizli gizli güldüğümden ve güldüğüm anlaşılmasın diye paso esnemekten çene kaslarım yamuldu abi. Bir an önce kendime bi kesekağıdı ayarlıcam. Hani bu göz yerleri kesik kesik. Çüş boğlum:)) Tecavüze uğramışlar gibi ne iş lan kesekağıtları falan. İçses bi siktirgit ya!

Dün akşam noldu biliyonmu? Aradı.. Hiç utanmadan sıkılmadan aradı. Kadriyede yanımdaydı. Napıyım şimdi dedim. Açma dedi O'da:) Açmadım. Ulan varya canın isteyince gel, keyfin geçince git. Ne güzel iş dimi? Ama yemezler. Lise yıllarındaki Yiğit yok artık. Ulan acayip sinirlendim. Açsam varya ağzıma geleni söylerdim herhalde. Kesin bişey söyliyim diye aradı lan belki de. Genelde öyledir. Tokat attığında karşılık vermiyorsa çok sinir bozucudur derler:) Geldiğinin de geleceğinin de... Ne güzel demiş şair "Geçti istemem gelmeni, yokluğunda buldum seni..."

2 yorum:

sanitabant dedi ki...

tekrar arıcak, açmayınca bu kez 5 kere üstüste arayacak,sen gene açmassan nooldu babanı mı kestik diye msj atacak:)cevap vermemekte kararlıysan düşün bi bunları:)

Yigit dedi ki...

düşündüm de o da ayrı bi heyecan olur be:)))