Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 26

Evimi kültür mirası listesine aldırsam, ziyaretime sadece Japonlar gelse...



Heeeey meeen. kam onnnn. İngilizce sallamaya geçtimmi turist falan tanımam ölümüne sallarım aga. Bugünde aynısından yapmak zorunda kaldım. Ama burda sallamak zorunda kaldığım turistler anlıyomuş gibi baktılar ve hatta anlıyomuş gibi bakmakla kalmadılar cevap bile verdiler. Sanırım bunun neden turistlerin japon olmasından kaynaklanıyodu. Japonlar çok tatlı be abi. Gülüyo bi de bi çakacam ağzına görecek gülmeyi. Neden japonlar bu kadar kibar arkadaş yaa. Neden ben bir japon gördüğüm zaman önlerinde saygıdan eğilesim geliyo. Bu adamların selamlaşma şeklinin eğilmek olmasına şaşırmıyorum. Çünkü ben nerde bi japon görsem otomatik olarak eğiliyorum. Bi araştırma yapılmıştı zamanında dünya üzerine turizm firmalarının en memnun kaldığı turistler sıralamasında zirvede japonlar vardı. sonlarda ise ispanyollar, fransızlar falan vardı. hayret biz nasıl sonuncu olamadık diye düşündüm. Sonra aklıma şey geldi. Bizim genelimizde tanımadık yerlere gidince osmanlı hanedanı torunu gibi hareket etme alışkanlığı var. Sanarsın evinde parmağının ucunda yürüyoruz hepimiz o kadar kibarız. Söylenenin aksine Türkleri sokaklara tükürdüğünden tanıyoruz falan diyolar ya. Külliyen yalan abicim bence. Onlar olsa olsa yunanlılardır. ya da fransızlar. Tip olarak her iki ırka da benzediğimizden sırf bizim adımızı lekelemek için öyle pis pis hareketler yapıp sonra 1-2 tane türkçe cümle kuruyor ve adımızı lekelemeye çalışıyolar bence. Yoksa bizde asla yere tükürülmez. Dimi lan? Böyle de sorumluluklarımın farkındayım.

Bugün 16 yaşında dünya turuna çıkacak olan bir kızcağızın haberlerini gördüm. ismi Abby. Ne güzel bişey dimi abi? Keşke benim de böyle bi imkanım olsa. Açsam yelkeni çıksam boğazdan Ege'ye ordan Akdeniz, ordan atlas okyanusu falan. ehhhh ne dicektim yaa. Blogunu takibe aldım gelişmelerden an ve an haber vericekmiş:)) Bakalım çok sıkıntılı geçmiyosa yolculuk ben de yapacam. Hele bi kardeşimiz sağ salim gelsin de.

Bana dünya kadar işi bana veripte sonra etraftaki yardımcı olması muhtemel arkadaşları alıp üst katta başka bi birime yardım etmeye gönderen patronuma burdan seslenmek istiyorum. Allah'ın dan bul oğlum. Beynim döndü resmen abi yaa. Eve gider gitmez uyumak istiyorum. Ya da önce bi sakaryalı güzelliğimle buluşurum sonra uyurum. olmadı bişeyler yeriz içeriz. Niye erkenden yatıyorum ki. Bi daha mı genç olucam be arkadaş. Zaten varya işten çıkar çıkmaz uyku falan kalmıyo:)) Hadi kal sağlıcakla. Kısmetse yarın görüşürüz.

Hiç yorum yok: