Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 7

Evim evim benim devim, üç odalı beş kapılı evim evim benim devim...


Ev temizliğine aşırı önem veren biri olarak evimin her köşesinde hijyene accayip önem veriyorum abi. Bu sebepten dolayı haftada bir gün ev temizliğine ayrılmıştır. Temizliğin yapılması güzeldir özellikle karşılıksız yapılması daha güzeldir. Kadriyem ay parçam, nar tanem ve saz arkadaşları Sevil, Merve, Öznur sağolsunlar bugün evimi silmişler süpürmüşler çiçek gibi yapmışlar. Burdan kendilerine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Yüzüne desem şımarırlar belki. Zaten evi ahıra çeviren kendileri abicim ayrıca. Neden teşekkür edicem ki. Geçen gün bembeyaz koltuğun üzerine ayı gibi kolasını döken sevil'i hala affetmiş değilim. Çıkmıyoda lan namussuz leke. Ama yine de düşünceli davranışları beni gözyaşlarına boğdu. İşyerinde hüngür hüngür ağladım be abi.

Bu arada benim gözyaşı pınarlarım kuru biliyomusun? Hayır hayır şaka yapmıyorum. Yaklaşık olarak 1 senedir tedavi oluyorum abi bu gözyaşı pınarlarından. Ara ara yanıyo gözlerim. Tam olarak ağlarken yaşta gelmiyo. Damla verdi doktor ama para etmiyo. Zaten damlayı damlatıyorum hemen geri geliyo damlalar. Doktor bana önümüzdeki ay gel kontrol edelim demişti. O ayrı bi konu zaten. Ertesi ay kontrole gittim. Kadıncağız bana bi değişiklik varmı dedi. Bende ağlıycağım bi olay olmadı bi aydır dedim. O da acıklı bişeyler düşün dedi. Bende annemin öldüğünü falan gözümde canlandırdım. Koydum başımı omzuna ağlıyorum ama zerre yaş yok. Doktorda kaptırdı kendini "vah yavrum, vah canım. kıyamam ben sana" diyo. Sonra toparlandık. O an bi elektriklenme falan oldu. Ama hemen geçti. Sallama lan hemen!!

Elektriklenme dedimde bu evlendirme programlarından bu yana elektrik lafından nefret ediyorum. 32 yaşında kız çıkıyo ve başlıyo; pozitif olsun, elektrik versin, yalan söylemesin, beni sevsin, evi olsun, maaşı yüksek olsun, ebesi olsun.. Neden bunca zamandır evlenemediğin belli zaten be canım senin.. Neyse abi öyle işte. Evime doğru çıkıcam birazdan. Temiz evime, mis kokulu evime.. Ne demiş şair. "Evim evim, benim devim. Üç odalı, beş kapılı, evim evim benim devim."

16 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Hep derim insanın evi gibi olmaz olamaz..Yalnız sen izlememişsin belli ..Bir de bu evlilik programlarında "kaşlı gözlü olsun döşü kıllı olsun ""diyen bir ablam var.Hey yavrum hükümet gibi hatun ama alan çıkmamış daha :)

Yigit dedi ki...

Gördüm ben onu da fazla mide bulandırıcı olduğu için üzerinde durmadım:)))) Onun gibi hükümet eksik olsun:))

' Zeré ' dedi ki...

Herkesin bi alıcısı var deme öyle günah :)

Yigit dedi ki...

Peki. Senin gül hatrın için susuyorum. Ama karşıma çıkarsa da tokatlarım haberin olsun:)))))

' Zeré ' dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
halimcegünce dedi ki...

Leke için "kirçöz" marka bir temizleyici var,onu denemeni tavsiye ederim.
Hatta bu temizşeyicinin "yağçöz"(adından belli yağlar için) ve "porçöz"(kireçler için) versiyonları da mevcut :))
hijyen günler dilerim :))

Yigit dedi ki...

:)))))) Süpersin ya:))) Teşekkür ederim.. Bizim kızlara söyliycem bundan sonra heryere bi çöz temin etsinler:))

voodoo dedi ki...

bence kosla oksi ekşınla silerlerse geçebilir o kadar reklam ediyorlar. Ayrıca o elektirik işine çok tavım. Kim bulduysa iyi uydurmuş. Ve lütfen o insanlara öyle deme yiğit çünkü bende onlardanım benim siparişime görede ''Esmer olsun onların ten kokusu çok huzur verici oluyor, sonra çok güzel dişleri olsun hatta diş fırçasıyla falan dolaşsın, gözleri iri olsun iri gözlüler güven verir çünkü, sigara içmesin ama böyle arkadaşlarla bir yere gittiğimizde içsin çünkü bende içerim.Benden bayağı uzun olsun 1,80-85 ideal yani böyle geniş omuzlu olsun koruyucu gibi. Burnu küçücük olsun yada boncuk gibi. Temiz ve bakımlı olması da ön koşul herşeyden önce. Böyle kayısı gibi bir teni falan olmalı. Saçları çok uzun olmasın. Böyle dağınık dursun. Bıyıklı olabilir hatta ''Anan gibi saç uzatcağına baban gibi bıyık bırak'' diyebilceğim türden. Sonra acayip zeki ve olgun olmalı, çocukluk sevmem zaten ben çocuğum beni olgunlaştırcak biri olsun. Zeki olmasından çok, çok bilgi birikimi olmalı ,her konudan konuşulabilmeli, böyle gerektiğinde futbol diyorsa gerektiğinde eskrimden de hakkını vermeli. Hep benden üstün olmalı tabiki. Sonra işte az birazda ünlü ve popüler olursa yemede yanında yat'' erkek böyle olmalı (:

halimcegünce dedi ki...

siparişi verdim voodoocum,hazırlatıyorum senin için :))

voodoo dedi ki...

oha çok teşekkür ederim xD hayatımın erkeğini bulddum sonunda diyebilceğim xd

Yigit dedi ki...

@voodoo en güzeli biz sana elektrik verelim birazcık kendine gelirsin belki.Siparişe bak yaa:)))

sanitabant dedi ki...

voodoo'nun kriterlerinden ünlü kısmını çıkarırsan, ki ben sevmem popüler adamları erkek dediğin istridye gibi olmalı bi ben keşfetmeliyim o şekilsiz ecikcücük şeyin içindeki inciyi:p benim siparişte buna benzer bişiy işte.Evet yaşım 31 hala şansım varmı ki acep?:)

Yigit dedi ki...

Şansım varmı diye düşünme be sanita. Sen ne yaraların üstünü kapatmışsın. Elbette şansın var. Gönlünü ferah tut..

sanitabant dedi ki...

eyvallah o vakit aşk doktoru yiğit:)

Yigit dedi ki...

Aşk doktoru değil be:)))) Hakkatten yaa aşk doktoru gibi olmuş. Varsın olsun be şurda biz bizeyiz.:))

voodoo dedi ki...

oha sanitabantta bana katıldığına göre kadın her yaşta kadındır xD yalnız öyle deme be yiğit farkettiysen kazancı konusunda çok düdüklemedim xD