Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Ocak 9

Eskilerden konuşmaya başlamışsan konuşacak bişey kalmamış demektir..


Yollarda geçti koca gün. Umduğumun aksine çok açıktı yollar. Hazırlıklıydım yol için. Her türlü tatsızlığa hazırdım. Bi ara modaydı her arabada bi tane beyzbol sopası. Aha işte onlardan bile vardı arabada. Ama gerek kalmadı abi. Herkes kuzu gibiydi yolda. Bi saygı bi hürmet dedim yoksa artık tanınıyorum bu alemde herkes bana saygı duyuyo ondan mı acep. Böyle bi ihtimal olmayacağından aklıma şu geldi? Ulan bugün cumartesi herkes gitmiş tatilin tadını çıkarıyo. Bi enayi sensin çalışan tabi trafikte kimseler olmaz. Dimi yaa?:))

Şirkete döndüğümde beni bekleyen bi misafirim vardı. Çoooook eski bi kız arkadaşım. Önceden çok sevinirdim gördüğümde. Vay naber naptın bilmem ne derken. Anlattı anlattı. Dinliyorum ama neremle dinliyorum sen tahmin et. Ama hissettirmemeye çalışıyorum. Hakikaten anlattıkları hiç ilgimi çekmiyo. Eskiden şunu yapıyoduk, şuraya gidiyoduk. Gülüyorum ama hep sahte be abi. Acaba anlamışmıdır. Ama anlamış olsa devam etmezdi herhalde anlatmaya. İnşallah anlamamıştır. O an dedim ki kendi kendime bi insanla eski günlerden konuşmaktan başka muhabbetin kalmamışsa o insanla sohbetin sonuna gelmişsin demektir. Zaten ondan olsa gerek çok seyrek görüşüyoruz artık. Koca sohbetin benim açımdan özeti resmen Rambo Esir Kampında filmiydi. Bitsede gitse diyorum kendi kendime. Geçmiş sohbetlerinden hoşlanmıyorum artık. Gelecek planları yapmak daha keyifli.:) Ulan bi de durduk yerde canım anam geldi aklıma. Zaten varya konu eskilere gidince hep böyle oluyo. Belki de o yüzden sevmiyorum geçmiş sohbetlerini. Canım anacım. Seni çok seviyorum.
Hadi kal sağlıcakla. Kısmetse yarın görüşürüz..

2 yorum:

Evren dedi ki...

Haklısın, nefis başlık.

Yigit dedi ki...

Eyvallah aga:))