Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 28

Ekonomik kriz feci vurdu, artık hediyelerimi kuponla alıyorum..


Agacım bugün çok fazla görüştük farkındayım ama elden gelen bişey yok. Bunların hepsini seneler sonra okumak için yazıyorum. O kadar da kahrımızı çek artık. Kadriye'm kursa gidiyo biliyosun. Hani şu İSMEK kursları varya aha onlara. Dikiyo biçiyo kendine şekil şekil elbiseler yapıyo sonra da giyip "nasıl olmuş yiğiiiiiiiiiiiiit" diye dikiliyo. Diktiği herşey üzerine dehşet yakışıyo. Çuval giyse yakışır abi benim gözümde. Bugün televizyonda reklamlarda bi baktım abi. Bi gazete dikiş nakış incik boncuk ansiklopedisi veriyo. Aha dedim işte bu! Bundan güzel hediyemi olur Kadriye'me. Hemmencik koşup kaptım bi gazete abi. 29 kupon biriktirip dünyanın en güzel ansiklopedisini alıcam minnoşuma. Bakalım sevinecek mi. Sevinmezse ağzını burnunu kırar oracığa sererim cansız bedenini. Burdan sölemiş olayım. Ben o kadar kescem biçcem kuponları sonra beğenmiycek ağız büzücek varmı olan öyle dava?

Eskiden böyle çok şey veriyolardı kuponla. Utanmasalar kuponla evlendirceklerdi insanı. O kadar ileri gitmişti iş. Hatta bi abi var bizim şirkette o kupon keserken görünce beni dediki "yiğit bey, ben bi gazeteden müzik seti almak için biriktirmiştim de minnacık kasetçalar vermişlerdi. Senin ansiklopedi sakın cep tipi çıkmasın" İçime şüphe düştü abi. Ama koca koca reklamlar veriyolar yapmazlar herhalde öyle bi hata. İşi insan hakları mahkemesine kadar taşırım abicim. Gereksiz şeylerin takibinde 2500 bilinçli tüketici gücündeyimdir.!

Bi de biri aradı az önce. Huş sesli bi bayan. Bi arkadaşımdan almış numaramı. Ona su arıtma cihazı satmışlar. Çok misafirpervermiş arkadaşım. Beni tavsiye etmişte, benim bi çayımı içmek isterlermişte. Kızla aramızda geçen konuşma aynen şöyle;
-Misafiriniz olmak isteriz.
-Ben geç geliyorum ama eve.
-önemli değil efendim. kaçtan sonra müsait olursunuz?
-10-11 gibi geliyorum eve.
-tamam ileticem ben arkadaşlarıma.
-arkadaşlarıma mı? siz gelmicekmisiniz?
-hayır efendim. ben sadece randevu almakla görevliyim.
-sen gelmiceksen gelmesinler:)))))
Kız bi duraksadı. Peki beyefendi iyi günler dedi ve kapattı:)) Ne düşündü çok merak ediyorum. Soramadım da. Bu zor günlerimde hiç kazıklanasım yok be yavrucum. Ben seni kazınlanasım gelince ararım demek vardı ama saygılıyımdır biliyosun. Olay yerinden aktaracaklarımız bu kadar. Ölümüne çalışıyorum. Terfi etmem an meselesi. Yeni koltuğumu amortisörlü isticem terfi edersem. Şimdiki belimi ağrıtıyo:))

9 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Kurban olurum ya :D

lunelyyn dedi ki...

ha ha ha tek ben değilmişim desene bende 3gündür roman seti kuponu topluyorum hayır ilk defa alıcam hediyesi nerden alınıyo onuda bilmiyorum ya :D:D:D

maRLa dedi ki...

bence Kadriye'n hediyeye bayılacak,, bi defa ilgilendiği ve sevdiği bi alana özen göstermen ve onun için hergün seni uğraştırcak bşey yapmış olman kadar hoşuna gitcek bşey olamaz=)
buarada o miniminnacık müzik setini biz de almıştık, tam bir hayal kırıklığıydı=)

~ LanetLi MeLek ~ dedi ki...

Ben sana mimle ödül arası bir şey yollamak,benim bloga gelip bakmak..:))

ozzeinep dedi ki...

güzel demişsin:)))

kupon konusunda da Allah tamamına erdirsin :p ben de geçen gün bir şey için kupon toplicaktım güya, daha ilk günden unuttum almayı, ertesi gün yine unuttum sonra vazgeçtim toplamadım:))

Beyaz Büyü dedi ki...

Oluuuum.. Nerdesin sen ??

Beyaz Büyü dedi ki...

Nerdesin aga sen ??

lunelyyn dedi ki...

YİĞİT yaşıyomusun yahu kaç gündür bişi yazmadın merak ettim vallahi ya işten çıkarıldın yada çıkarılmamak için blogla bağlantını kopardın bi swes verde takipçilerini merak ettirme daha fazla :):):):):):)

voodoo dedi ki...

Neredesin sen :(