Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 18

Eğer bekarsan ve kiracıysan her eleştiriyi sineye çekmek zorundasın..!!


Sabah sabah evsahibim geldi işyerime abi. Evsahibin mi var derdin var. Komşulardan şikayet olmuş zabıt tutturup attırcaklarmış:)) Eve fazla uğrayan biri değilim aslında. Akşamdan akşama geliyor ve gidiyorum. Neyimden şikayetçilermiş dedim. Gelen arkadaşların aşırı ses çıkarıyorlarmış dedi. Allahtan giriş kattayız varya. 2nci 3ncü katta olsam ne derler çok merak ediyorum. Hem kapıda selamlaşma herkeste var arkadaş. Hele yolcu ederken kapının ağzında iki saat güle oynaya muhabbet etme olmayan ev varmıdır. Başımızda anamız babamız yok yaa buldular sahipsiz beni vuruyolar tabi. Halbuki üst katımda oturan manyak karı gece yarısı süpürge açıp temizlik yapıyo ondan şikayetçi olan yokmu diye geçirdim içimden. Neden böyle konularda sessiz kalıyorum gerçekten kendime anlam veremiyorum. Haksızlığa uğradığımın farkına sonradan varıyorum. O an kalp atışlarım acayip şekilde artıyo. Sanki saatlerce kovalanmışım gibi vücudumun sallandığını hissediyorum. O haldeyken konuşursam saçmalarmışım gibi geliyo. Bunun sebebi sanırım lise öğretmenim. Ne zaman konuşacak olsam beni bi şekilde bozuyodu. Onun yüzünden şimdi konuşurken doğrumu olacak diye tereddütler yaşıyorum. Ayrıca konuşacağım kişi evsahibim. Zaten bekara ev vermiyolar kodumun yerinde. Bi de şimdi evsahibiyle papaz olursak durduk yerde evden çıkmak zorunda kalıcam. Söylerim arkadaşlarıma daha dikkatli olurlar demekle yetindim. Üst kattaki kadın konusuna ayrıca giricem. Ulan koca apartmanda bana destek çıkan olacakmıdır acaba? Eğer vicdan sahibi iseler çıkarlar elbet. Zaten arabamı da çizmişler dün gece. Yok abicim yok ya. Servet düşmanı pezevenklerle doldu heryer. Ne istediniz lan benim arabamdan.! Evsahibi bi yandan servet düşmanları bi yandan. Bu hafta bitmez arkadaş. Ama bulacam olum hepinizi bulacam..!!

8 yorum:

maRLa dedi ki...

ahh ah sorma var ya bu konudan ben de nasıl dertliydim..
komşularımız sabahın 7 sinde balkondan balkona konuşmaya başlardı akşama kadar.. biz evimizin içinde konuşamazdık anasını satim:)

Yigit dedi ki...

Dimi yaaa. Bak bu da var. Bunu da söliyim ben:))

maRLa dedi ki...

söyle tabi yaa, "teyzeler birbirine saat gözetmeksizin balkondan balkona yemek tarifi verebiliyor da biz niye arkadaşlarımızı işaret diliyle uğurlamak zorundayız" diyebilirsin mesela:)

Yigit dedi ki...

o zaman da sen bizimi dinliyosun derler hiç olmaz be:)))))

maRLa dedi ki...

herşey karışıklı dersin:)) ( onlar da sizin vedalaşmanızı dinlio nasılsa:) )
hayır bi de car car bağırıp uykumdan uyandırıyorsunuz zorla dinletiorsunuz dersin:p

Yigit dedi ki...

en temizi ben seni toplantı olunca çağırıyım. Kim derlerse avukatım derim:)))

maRLa dedi ki...

daha çok küçükken yedim ben bu yaftayı:) bi dün gelcek gerçek olacak mı die meraktaydım:) o gün bugünmüş yarebbiim şükür:)

Yigit dedi ki...

yafta değildi yaa. Düşenin halinden düşen anlar diye.:)) Geceleri mışıl mışıl uyuman dileğiyle:))