Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 7

Doğduğun topraklar bişey ifade etmiyorsa, yeniden doğmak için yeni topraklar aramalısın..


Günaydın abi. Dönüp dolaşıp varacağım yere yani işyerime döndüm bu sabah. Yolculuk yorucu ve hayalkırıklığıyla geçti. Belki 3-4 aydır uğramadığım memleketimde herşeyin aynı olduğunu görünce ulan nerdem geldim keşke gelmeseydim dedim. Belli bi yaştan sonra insana memleketide bişey ifade etmemeye başlıyo. Şahsen İzmir ve Bursa'nın bana verdiği hazzı alamadım Çanakkale'de bu sefer. Doğduğum topraklar bana çok uzak geldi. İnince öpüp koklayacağım topraklar ararken bir an önce evime dönmek için can atar halde buldum kendimi. Beni çeken hiçbişey yoktu özetle. Hani insan gurbetteyken "ulan kimbilir nolmuştur şimdi bizim oralar, her yer değişmiştir" falan der sonra geri geldiğinde herşeyin olduğu gibi durduğunu görünce hayal kırıklığına uğrar ya. Heh işte aynı o duygular içinde girdim memleketime. Üzüldüm ama yıkılımadım abi.

Düğün güzeldi demek isterdim ama maalesef soğuk havada götümüz dondu. Sobaya oturma imkanım olsa otururdum o derece üşüdüm. Çok pantolonum vardı öyle zamanında katalitik sobayla ısınırken oturup yaktığım. Kot pantolon malum hissettirmiyo bi yere kadar ama sonra sıcaklık vurupta zıpladığında iş işten geçmiş oluyo. 90 derece yazısı var üzerinde su sıcaklığında geçerli olan doksan derece neden katalitik üzerinde de geçerli değil arkadaş.! Neyse ya. Amcamlar halen beni 13-14 yaşında kabul ediyo olacak ki enseden kapıp o samimi sevmelerine devam ediyo. "Vay koççum benim" "Heyt benim Yiğidime" Ama ne yalan söliyim seviyorum böyle sevmelerini. Utanmasa aç pipini göster diycek adam ya:)) Hee "Hadi bi güleşinde görelim bakıyım" demeseler daha iyi olacak ama amcamdır şimdi deme diyemem:) Amca ben güleşiyorum ama artık böyle değil desem anlarmı lan acaba? Anlar tabi be arkadaş çoluk çocuk sahibi adam. Bizim güleşlerimiz sonuca odaklı olmasa da yine de sayıya odaklı. Sevgi yüklemeye gerek yok şimdilik.

Velhasıl yorgunum abi. Saat 4:15'te yola çıktım ve hiç dinlenmeden işyerime geldim. Kamyon şoförü gibi triplerdeyim. Kartal kanat yapsam ceketimi sallana sallana girsem işyerime diye düşündüm ama arabamın modeli işi bozdu. Soran olursa çalışıyorum modundayım. Kameranın görmediği kör noktalarda uyumaya niyetliyim. Eğer yarın her hangi bir post girmezsem bilin ki kovulmuşumdur. Ya da ölmüşümdür. Kimbilir:) Bloguma yeni katılan sanita ve Damat Ferit hoşgeldiniz diyor ve hepinizi selamlıyorum. Görüşürüz kovulmazsam:)

8 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

Hoşgeldin gözümüz yollardaydı..
Amcalarda bendenmiş.. kartalım,koçum yiğidim benim ((:
kör noktalarda mışıl mışıl uykular diliyorum ama önce git bak dişi gürünü yayınladım oluuum (((:

Yigit dedi ki...

heee:)) afferin:) bi daha yayınladım kaldırdım olmasın acımam bilirsin..!!

Gereksiz Alim dedi ki...

Doğduğun topraklar bişey ifade etmiyorsa, yeniden doğmak için yeni topraklar aramalısın..
Güzel Laf :)

Yigit dedi ki...

Eyvallah abi:))

' Zere ' dedi ki...

Yorgunsun Yiğidim yorgun .Benim de sende aşağı kalır yanım yok gerçi de.Üşütmek istemiyosan içlik giyeceksin yavrucum, haa ben giymem beni bozar diyosun o da senin sorunun tabii :) Neyse efem bu bendeki başağrısıyla anca bu kadar yazabiliyorum .Satırlarıma son verirken diyorum ki sana :
Evine hoşgeldin bebek :)

Yigit dedi ki...

Hoşbuldum ' Zere 'm. Bu ev sıcaklığındaki karşılamandan dolayı teşekkür ederim.. İçlik olmaz be ' Zere ':))))) ama bi dahaki sefere bi denerim hatrın için:))

' Zere ' dedi ki...

Yok Yiğidim her zaman da giyme zaten :)Böyle çok soğuk olduğunda üşütmemen adına söyledim,yaban ellerdesin bi hal gelmesin başına.Hey yavrum hey gör bak nasıl da düşünüyorum seni...

Yigit dedi ki...

Farkındayım merak etme:))