Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Ocak 10

Dert olmaması kötüdür, insana saçma sapan dertler ürettirir...

Kapkara bir pazar gününden meraba abi:) Tatil gecesinin en güzel tarafı ertesi gün erkenden kalkmak zorunda olunmaması ve aileden ayrı yaşıyor olmanın en güzel (ve hatta tek güzel) tarafıda istediğin yerde kalma şansın olması. Her ikisinin bir arada olduğu günde tabiki cumartesi. Dün gece hani bahsettiğim yurtdışından gelen takım vardı ya onların yanındaki minnoşla dolandık durduk. Kızcağız tanıdığım bi çok kızın aksine çok ciddiydi. Ciddi kızlara bayılıyorum abi ya. Otoritesi olsun. Hatta o kadar ciddi bi kızdıki yanında konuşurken acaba yanlış bişeymi söyledim diye tedirgin oldum. Abi bişeyi anlamasımı geç sürüyo yoksa inadınamı yapıyo anlamadım 2-3 saniyelik gecikmelerle cevap alıyorum kızdan. Ama güzel bi geceydi ne olursa olsun. Sana dün gece için teşekkür ederim falan:))
Aslında başkaları hakkında yorum yapan insanlardan pek hoşlanmam ama herkesin birinin üzerinde gördüğü kıyafetin kendisine de yakışacağını düşünerek paldır küldür alıyo olması konusunda haklı minnoşum. Düşük bel kıyafet giymiş bi kız vardı abi e yuh arkadaş. Kıçındaki pantolona sahip olamamak bi ara kötü bi durumdu ama artık hiç önemi yok. Hatta ne kadar sahip çıkamazsan o kadar güzel:))
Ciddiyet abidesi bi kızla vakit geçirmek çok keyifli be abi. Ben eskiden böyle kızlardan mümkün olduğunca uzak kalırdım ama şimdi her konuda mükemmel olduklarını biliyorum. Mazoşistmi olcam nolcam lan? Yok be abi o kadar da değil. Hem bi daha kimbilir ne zaman birlikte olurum böyle bi kızla Allah bilir.
Eve gelip yatmamın üzerinden 3 saat geçmiştiki zart zil çaldı. Ulan bi açtım kapıyı bizim M. Erkek arkadaşından muzdarip dertli kuşum. Ama anlattığı kadar varmış:) Ulan kız milletinin derdi bitmiyo be. Erkek arkadaşını bi türlü kıskandıramıyormuş. Kısa etek giyiyomuş Mükemmel görünüyosun, diyomuş, daha kısa giyiyomuş, muhteşemsin diyomuş, biraz daha kısa giyiyomuş tüm güzelliğin ortaya çıkmış diyomuş. Hatta M. diyoki çıplak gezsem götün tüm güzelliğiyle ortaya çıkmış diycek bu adam. Ulan dertmi ararsın al sana dert:)))) Hey gidi hey. Umarım en büyük dertlerimiz bunlar olur.
Bi de abi kış geldi ya. Kafalara bereler falan takılıyo. Onlar toplatılsın aga. Millet takıyo kafaya çıkarınca saçlar edip akbayram gibi yapışıyo kafalara. Olmuyo agacım olmuyo. Bu da benim derdim. Çok dertliyim be:))

3 yorum:

ayşa dedi ki...

kıskansan bir dert, kıskanmasan da apayrı bir dert..
Nitekim benim de en yakın arkadaşım sevgilisinin onu kıskanmamasından şikayetçi, sevgilisi "okulda bir çocuk bana asılıyor" lafına bile tepkisiz kalabiliyor :S her ne kadar kız bir tarafını açıp gezmese de bir enterasan durumlar yani..

Hatchipu dedi ki...

abi güldürdün beniy ya bunaldim burda analiz yazmaktan. süpermis =)
ödülün yokmus senin bak al ödül verdim sana.
hahaha..
milletin isi gücü yok ödülle ugrasiolar.iyi pazarlar.

Yigit dedi ki...

@ ayşa kıskanmak iyidir be:)))
@hatchipu 12 ödülün ağırlığıyla artık yazabilirmiyim hiç bilmiyorum. Ama deniycem:))))