Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 21

Çirkin kadın yoktur Avatar izlememiş erkek vardır. Sevdiğinize sahip çıkın yoksa kuyruklulara kalırsınız...


Selam abicim. Afferin tükkana sahip çıkmışsın. Gittim geldim herşey yerli yerinde. Böyle sahip ol canımı ye. Malı kimselere kaptırma. Başlıktan da anlaşılacağı üzere AVATAR filmini izledim dün. Kadriye'mle birlikte izledik daha doğrusu.Hemide Bursa'da. Bursa çok güzel bi il. Ne tarafa baksan Osmanlı'dan bişey görüyosun. Avatar hakkında çok kişiden çok şey duydum. Ama kendim görmeden karar vermediğim için dedim gidiyim bi bakıyım napmış bu zibidiler. Millet paso ödüller yağdırıyo bilmem ne. Nedir bunlar inmidir cinmidir bi anlıyalım. Dimi abi yaa? E herılt yani..

Sinemaya girerken baya bi izdiham oldu. Bilet kalabalığı değil be abi. Beni gören bursalı hatunlar imza almak için birbirlerini eziyolardı. Çığlıklar, bayılanlar falan. Sallamıyom lan harbiden bak:)Girdik abi işte filme başlarda sıkıldım. Kadriyeye yürü gidelim paramızı geri isteyelim diyorum. Ya dur işte yaaa. Çok merak ediyom ben yaaa. Ağlarım ben yaaa. diye zırlıyo bu. Ağzına bi çakcan yığıcan oracığa. Öyle yamultasım geldi öyle zırlarken. Zırlak kızlardan nefret ederim aga. Kız dediğin her şartta taş gibi olacak:) İşte filmde adam ayrı bi bedene giriyo. Koloninin arasına karışıyo. Karışmakla kalmıyo bi de koloninin prensesine atlıyo. Tam beklediğim gibi oldu. Daha yeni aralarına karıştı. Kadriye'ye dedim zaten. Bu herifin bakışı bakış değil. Bu adam ormanda bu kızı yer. Bizimki dur bee diye güldü. Sonra bunlar ormanda başbaşa kalınca bi dürttüm bunu. Bizimki deli dumrul gibi kahkaha atıyo.

Güzeldi velhasıl. Sinema izlerken Kadriye'den iyi bi eş bilmiyorum. Canım benim yaa. Sinemadan çıkar çıkmaz döndü bana ve "Yaa Yiğit, ordaki adamları gördükten sonra gözüme başka bi güzel geldin" dedi. Ben de "Demek senle takıldığıma şükrediyim diye getirdin beni buraya" dedim. Filmdeki mahlukları görünce ne demek istediğimi daha iyi anlıycaksınız. Asena çıksa karşına filmden sonra diz çöker ilanı aşk edersin. O kadar çirkinlerdi aga. Bu kadar film anlattığım yeter. Vatan hizmet bekler abi. Görüşürüz:)

13 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Hepimiz güzeliz :)

Yiğit dedi ki...

düşündüm de Asena hariç:)) Şartlar ne olursa olsun onla takılmam:)))

Ceku dedi ki...

olm bu yazıya hasta oldum allah belanı vermesin izdiham olmus senin icin :D:D
ben avatara gitmedim sırf herkes methediyo diyede gitmiycem :D

Yiğit dedi ki...

Artık çerçeveletir odana asarsın be Ceku'm. Eşşek değilsin:)) Kıskanma kızım hem izdiham oldu üzerime aldım ne var?:))))) Git git ormanda neler yapıyo elin oğlu gör:))

Bora-MAN dedi ki...

Yalnız Avatar dada olaylar dünyadan farklı değil. Aldatma , ağaçların altında iş pişirme ne ararsan var :D yalnız nasıl yaptılar ben çözemedim :D

Yiğit dedi ki...

az hayal gücünü kullan be abi. Sende istiyonki herşeyi göstersinler:))))

' Zeré ' dedi ki...

Allah canınız almasın sizin yalnız bişi anladım ki o da abicim bu yabancılar daha güzel ağlıyo be ..Hele avatarın sevgilisi kız yok mu _? O ağladı ben ağladım ulen,zaten ağlak bi yapıya sahibim ama beğendim filmi allahı var :)

Yiğit dedi ki...

Sana zaten bahane lazım evet:)) ya o değilde bu koyduğum resimde (koyduğum ama kodumun resmi der gibi) bi tane gözlüksüz kadın var. O niye gözlüksüz. Doğuştan 3 boyutlumu göruyo acep?:)))))) Ona kafam takıldı:))

' Zeré ' dedi ki...

O kadının gözü göz değil ben sana söyliyim.Oynaşmaya birini arıyo belli ki.Kimbilir kimi kestirdi gözüne :)

Yiğit dedi ki...

:)))))))))) harbiden yaa. yuhara:))))

lunelyyn dedi ki...

filmi izlemedim ama fragmanlarda gördüğüm kadarıyla asenada mavi yaratıklara çok benziyo farkı bi kuyruğu yok be abi :):):)
tabi dediğin asena benim anladığım asenaysa :D:D

Yiğit dedi ki...

Kesin O'dur. Bunca yıldır dolanıyorum bu alemde başka ismi Asena olan görmedim:)))

lunelyyn dedi ki...

he he he he bi anormallik var zaten onda :):):):)