Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 21

Bu işyerinde sanal reklam uygulanmaktadır...


Koca gün bitti abi. Ama varya bi gıdım yorgunluk yok üzerimde. Neden biliyomusun? Çünkü iş güç yok abi. Akşama kadar ense kebabı yapıyoz. Ulan bu ne kesatlıktır yaa. Sanarsın beni oraya kuluçkaya koymuşlar altımda yumurta çıkana kadar durmakla görevliyim. Yemek yeme arası olmasa hiç kalkmıycam yerimden. Abi bu işler nereye kadar böyle gidecek. Harbi harbi korkmaya başladım. Patronun yerine koyuyorum kendimi. Ulan işyerinde birilerini kovmam gerekse ilk Ben'i kovardım herhalde. Tabi yaa. Millet çalışıyo numarasımı yapıyo, chatin dibine vuruyoda ben çalışıyolarmı sanıyorum bilmem ama koca gün cayır cayır yazıyolar aga. Bi ben gerinip gerinip duruyorum.

İşi olmayan her personel gibi bende vaktimi değerlendirme yollarını aradım abi. Tabi canım boş boş oturmakla olmaz bişeyler kovalıyım. Borsaya bi giriyim çıkıyım. Kota olayım mesela borsada diye. CNBC-e açık bizim şirkette bütün gün. Alttan geçen rakamlar, yanda dolanan şekiller beynimi döndürüyo. Bi de masmavi bi arka plan var. İçim dışım mavi oldu abi. Dedim bi değişiklik olsun. Bi geziyim kanalları memlekette neler olmuş bitmiş bi göriyim. (Yeni darbe planları ortaya çıkmış, Erman Toroğlu Lig Tv'den kovulmuş, Haftasonu kar yağışı artacakmış. Haberler-Spor-Hava Durumu.) Zap zup derken bi baktım aga bizim uyduda bissürü kanal varmış. Yabancı kanallarda gezerken bi baktım cıbıl cıbıl kızlar. Abi hemmen değiştim ortada bi de televizyon inşallah kimse görmemiştir. Adımız çıkcak Allah korusun. Uydu uymadı bana abi. Bu kanalları kapatsın patron söliyim de. Yoksa hepten dibe vurcaz.:))

Dışarı çıktım yemek için abi. Bi tane turkcell bayii. Vitrine büyük ekran bi Plazma koymuşlar hani reklam dönen ekranlardan. Bilgisayarla bağlantılı ama sanırım bi hata olmuş. Kullanan kızın masaüstü vitrinde naklen yayınlanıyo. Bu garibim ekranda reklam dönüyo sanıyo ya. Msnde yazıyoda yazıyo, facede ona kırpmalar buna gülmeler ben de izliyom. Arada bi içeri bakıyom işaret parmağımla seni seniii yapıcam ama ne gerek var takılsın öyle mal mal. Ciddi duruyo bi de utanmadan. Kızım ben senin ne mal olduğunu biliyom yeme beni şimdi. Bi ben değilim demek işyerinde daralan abi. Turkcell'de bile var. İçeri girdim gözler fazla ekrana bakmaktan olacak tam seçemiyo. Duvarda "bu işyerinde asgari ücret uygulanmaktadır" yazısını "bu işyerinde sanal reklam uygulanmaktadır" diye okudum. Televizyonla 1 saat takılmanın cezası budur abi.

Bir gün daha böyle bitti aga. Sıfıra sıfır elde var sıfır. Kadriye'mi de özledim. Özlüyom keratayı ya. Gidim de ağzını burnunu kırıyım çapkının. Kal sağlıcakla.

2 yorum:

halimcegünce dedi ki...

e bide kadriyeyi kıskanıyorlar diyorsun millet kıskanmasında ne yapsın?
adının geçmediği yazın yok neredeyse :))

Yiğit dedi ki...

haklısın :))