Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 14

Blogun sahibi olmaz, yazarı olur..!!


Bu yazıyı suya yazıyorum. 2-3 gün içinde kaybolup gidecek bu yazıyı yazma ruh halim. Ama hatırda kalmaz satırda kalır demişler. Notumu alıyım sonra gerektikçe açar okurum. Ey egolarının esiri olan blog yazarı arkadaş. Artık nolursun şu havalardan bi çıkıver be. Benim yazılarım, benim fikirlerim, bence böyle, öyle değil böyle, ellersen kopartırım çükünü, uzak durun lan benden havalarında gidiyo işler. Bu nasıl iştir anlamadım. Blog alanları ortak paylaşım alanları değilmi arkadaş? Eee ne bu yazılarla kasım kasım kasılmalar. Madem o kadar yazılarını özel kabul ediyosun blog ayarlarını yalnızca yazarlar girebilir yap sen de rahat ben de. Bi kere birileriyle paylaştıktan sonra artık benim blogum, senin blogun olmaz arkadaş. Halka mal olmak diye bişey varya işte ondan bahsediyorum. Belli bi kitleye gelinceye kadar götüm götüm olupta, sonradan ah be nerde o eski arkadaşlıklar diye yazılması hiç olacak şey değil. Kapat ulan o zaman ziyaretçi girişlerine.! Kimseler moralini de bozmaz o zaman. Of be arkadaş. Bunca derdim içinde bana bunu da yazdırdın ya bulacam kızım seni de bulacam!! Ulan Pucca 2000'e merdiven dayamış onda yok bu havalar. Uyuz oldum arkadaş ya:))) Olsun ama yorum yapmadım gereksiz polemik yaşamamak adına. Burdan sesleniyorum kendisine. Ne de olsa burası da benim çöplüğüm. Benim lan burası.!:))))

9 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Boşver be yiğidim bak benimde 1 tane izleyicim var 5000 kişiye değer.Yahu adam okuduğuma yorum yapsın hisettiğini,düşündüğüni paylaşsın isterim ben .Yoksa 54652157414 kişi izlemeye alsa ne yazar yahu ajan gibi..Sanırsın madalya veriyolar hem ne derler ; sıkma tatlı canını ,salla güzel kafanı :)

Yigit dedi ki...

Can yaa:)) Zere'm triplere uyuz oldumda ondan şeyettim yoksa çok önemli değil. Ayrıca teşekkür ederim. Sen de en az bi 5000 izleyiciye bedelsin..!

' Zeré ' dedi ki...

Yiğidim 3 günlük dünya değil mi ki canına yandığım bir de ota boka sarıp canımızı iyiden iyiye sıkıyoruz.Kim nerde öterse ötsün,bizden uzakta varsın kıçıyla borazan öttürsün :)

Yigit dedi ki...

:))))))) Zaten olurda denk gelirsem söylicem bu lafı. Benden uzakta ötte istersen kıçınla borazan öttür. Evet evet dicem:))

voodoo dedi ki...

ehehe var öyleleri büyüycekler abisi olgunlaşcaklar. Mesela bir ara tüm yazılarım kopyalanıyordu. Ama hiç umursamadım bir daha yazarım dedim. Nolcak sanki abi. Madem beğenilmek istiyorsun sonuçlarınada katlancan her yazın beğenilmek zorunda değil ki :)

ayşa dedi ki...

http://aysa-home.blogspot.com/2010/01/1-gunes-isg-odulleri-sahiplerini-buldu.html => hu huu ödüle layık görüldün hem de bizzat benim tarafımdan, bir ara uğrada aL =)) hayrını gör =))

Yigit dedi ki...

voodoo bulup geberducem hepicüğünü hiç merak etme sen:)) çekilsinler gençlerin önünü açsınlar:))

Yigit dedi ki...

Teşekkürler ayşa. üstümü giyiniyim hemen almaya geliyorum:)))

lunelyyn dedi ki...

çok haklısın bu blog olayı harbi halka mal oluyomuş ben saf gibi doktorumun adını vermiştim sen tut dokt.un adını yazınca ilk üçün içine gir blog , saolsun doktorumda her şeyi oku dün ne yazdıysam hesini biliyo madara oldum dün ameliyat esnasında yan ameliyathaneden biri geldi bu kahkahalar ne diye o derece :):)