Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Ocak 1

Bir kadının aldattığı anlamak için ikinci erkeğin öküzlüğüne ihtiyaç vardır. Hal ve hareketlerden anlamak imkansızdır...


Selam yavrum. Yeni yılda herşey değişti dimi? Değişmiştir değişmiştiiiiir. Bende bi değişiklik yok lan. Herşey bildiğin gibi. Halen yek başıma takılıyorum şu fani dünyada. Dün gece alkışı duydum, ihaneti gördüm. sesim de oldu sessizliğimde. Seviştiğimde oldu benim.:)) Yok lan alkışı falan duymadım. Düşünsene bi kızla aynı odadasın. Alkışlayan bi kitle sizi izliyo. Hayatta gelemem böyle bi sahneye. Alkış falan yoktu götünden element uydurma!

Bu ülkenin ekonomik krizden daha önemli bi meselesi var. Ahlak krizi. Nerden esti biliyon mu? Bilmezsin tabi o saatlerde sen fosur fosur uyuyodun. Ama sen uyurken ben boş durmadım abi. Keşifteydim yine. Yeni yıla yeni yeni huylar öğrenerek girdim. Ve bi şeyi daha anladım abi ben. Senle paylaşmadan olmaz ve paylaşıyorum. Dün akşam herşey normal seyrindeydi T. ile. Yedik içtik sohbet ettik kaşındık kavgaya kadar getirdik olayı hatta. İnsan gibi değil hayvan gibi.!! Dün gece anladığım şu oldu abi. Bir kadının aldattığını anlamak salak bi 2nci aşkı yoksa imkansız. Çünkü hesap sorma şansın yok. Biz erkeklerde hal hareketler manyaklaştığından hemen anlaşılıyo ama kadınlarda bu yok denecek kadar az. Velhasıl T. erkek arkadaşından intikam almak için beni bulmuştu. Büyük ihtimalle konu ihanet zaten. Biz de zannediyoz ki özledi bizi falan. Nerde lan. Senin neyini özlesin.! Yanımda telefonu çalıyo mesajlar geliyo. Ama bu hiç siklemiyo. Bi merak et bi aç bak. Ulan artık ben meraklandım ne oluyo T. kimdir bu arkadaş bi zahmet bak belki önemli bişeydir dedim. Ama o hiç umrunda bile olmadan pişkin pişkin erkek arkadaşım deyiverdi. Acayip tuhaf oldum. Yeni yıla ihanete şahit olarak hatta şahit olmak değil bire bir içinde olarak girmek varmış bu sene. Bilsem yaparmıydım. Yapmazdım be abi. Harbiden yapmazdım. Zaten iki düşman olduk o dakkadan sonra. Uzun uzun konuştuk bütün gece. Çocuk amma sabırlı bişeyse saat 4'e kadar aradı. Nihayet bizimki ikna olmuş olacak ki açtı ve konuştu. Çocukcağız ne kadar temiz kalpli ise anlatıyoda anlatıyo. Belki de ağlıyodu lan. Eskiden olsa ben ağlardım:)) Herhalde kaybetme korkusu. Ama gel görki bizim T.de eser yok. Astığı astık kestiği kestik. Zaten uzunca bir aradan sonra görüşmemizde bi hayır olmadığını anlamalıydım. Ulan ne biçim bi durum. Hemcinsim kimbilir neler düşünerek götünü yırtıyo kurtarmak için. Ama kız benimle birlikte.. Tam fuhş-u memnu olduk..

Şimdi evimdeyim ve bir çiftin birbirine verdiği tavizlerin ilişkileri nerelere getirdiğini, erkekler olarak bazen ne kadar öküz olabileceğimizi ve hatta biz erkeklerin ne kadar angut olduğunu ve bir erkeğin aldattığını nasıl anlarsınız klişelerinin yanında bir kadının aldattığının asla anlanamayacağını (sorgulama şansı olmadığı için) anladım.. Yeni yıl kutlaması senin neyine be arkadaş. Otur evinde dimi? Haklısın abicim haklısın da çağırılınca gitmek lazım. Ne demiş atalarımız. Çağırıldığın yere git ar etme, çağrılmadığın yere gidipte yerini dar etme...

5 yorum:

Dark Butterfly dedi ki...

hayattaki en büyük eksiklik bir ilişki yaşıyamamış olmak mı yoksa karşılıklı olarak değer verdiğin aynı anda değer gördüğün birinin olmamasımıdır,tabi kişilerin ilişkilere bakış açısına göre değişir...kadınlar aldattıklarında farkedilememesi durumuna gelince,bence bu sdce kadınlara özgü bi durum değildir,erkeklerde pekala bu durumu ustalıkla gizliyebilmektedirler,yani olay kadın erkek ayrımına değil,kişinin kim olduğuna bağlı desek dha mı dgru söylemiş oluruz acabaaaa???

rahat-sız hatun dedi ki...

önemli bi konuya parmak basmısın cancazım, lakin ben uzun zamandır yazılarını okuyamamanın ve yorum yapamamanın verdiği hüzünle seni özlediğimi ve yeni yılın seni hep gülümsetmesini dileyerekten yorumu bitiriyorum. musmutlu kal :)

voodoo dedi ki...

abi öncelikle konuyu okudum ve oha dedim

http://voodooing.blogspot.com/2009/12/sadece-bir-yudum-intikam.html

aynı fotğrafı kullanmıştım yıllar önce hemde konu nerdeyse yakın şaşırdım valla.

yazına dönersek abi kız kısmının damarına basmaya gör iffetsizleştikçe iffetsileşebiliyor. Ki bence o telefonun ucundaki hıyar kesin kızı aldatmış kızda aynısını yapmış ben bunu der bunu bilirim .

Yigit dedi ki...

@Dark Butterfly aslında olabilirmiş:)) Kişinin karakter bozukluğu diyelim özetle.
@Voodoo Resim Google'da ihanet diye arattığımda karşıma çıkanlardan biriydi valla:))
@rahat-sız hatun hoşgeldin yol yorgunum, uzak menzillim. Yeni başlangıcında bende senin musmutlu olmanı diliyorum:)

voodoo dedi ki...

evet evet bende ihanet diye aratmıştım xD