Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 4

Benzemez kimseeee sanaaa...


İnsan insana bu kadarmı benzer. Az önce gelen bir kız aklımı başımdan aldı abi. Kirnsten Dunst varya bildiğin Dunst be.! Yüzü gözü aklımı başımdan alan bi güzellik. Karşımda sadece 5 dakika durdu ama bir ömür dur yanımda gitme nolursun diyebilmeyi çok isterdim. Tekrar gelmesi için yanlışlıklar yaptım. Gelmesi lazım abi. Bu yüzü sadece bir kere değil bi kaç kere görmeyi hakediyor bu bünye:) Bi de ünlülerin benzerleri yarışması vardı ya bi ara. Ulan dedim kendi kendime. Kendi kendime ulan diye pek seslenmem dikkatini çekerim. İyiki ünlü değilmişim. Çünkü dikkat ettim o kadar. Bi tane kendime benzeyenine denk gelemedim. Araştırdım da hee. Öyle evraksız belgesiz asla konuşmam. O halde ne diyoruz. Benzemez kimse bana tavrıma hayran olayım:))

12 yorum:

' Zere ' dedi ki...

Yiğit yirler seniiiiiii :) Tebbesüm ettirdin oturduğum yerde bana var ol..Yalnız benzerlik konusunda ben de bildiğin bonuspanım yani ben gibisi de pek yok anacım .O saç,o baş o endam .Varsa kellemi keserim allahıma !!!O halde ne diyoruz: benzemesin kimse bana ,tavrıma hayran olasıcalar :)

masal dedi ki...

Beni benzetirler ünlü birine:)

Sen kimseye benzemezsin.Zaten ünlüsün.

Yigit dedi ki...

@' Zere ' bonuspan ne demek valla anlamadım:))) Olsunlar gebermeyesiceler be arkadaş. Hayransız hayat domatessiz melemene benzer.:))

Yigit dedi ki...

@masal sen kime benziyon hı he hı? ayrıca benden ünlü falan olmaz be abi. İroni yaptıysan da boyun devrilmesin:))

' Zere ' dedi ki...

Yiğit aşk olsun sana .Garanti bonus kart reklamları yok mu _? İşte orda oynayan model benim :) Dermişim ama inan olsun teklif geldi de şöyle bir dönüp düşünmedim bile.Şöhret bana göre deeeel....

Yigit dedi ki...

Breh breh breh:)) Bana da brezilya milli takımından teklif geldi de aşırı milliyetçi olduğum için gitmedim seni çok iyi anlıyorum:))))

Beyaz Büyü dedi ki...

Bu benzeme mevzusu beni derinden yaraladı kartalım..
beni casper'a benzetirlerdi..
ah yaralı yüreğim..

Yigit dedi ki...

Ben seni ne olarak görüyorum biliyomusun Beyaz Büyü'm. Casper falan değil. Sera Tokay. Şekil olarak değil tavır olarak. Tek eksiğin bir orkestra:))

Beyaz Büyü dedi ki...

İşte bu yüzden seviyorum seni ogluum ((:
Şekil olarak bi alaka yok zaten..
Orkestranın eksik olduğunu nerden biliyosun ?? ((((:

Yigit dedi ki...

Zurnayım ya ondan:))) Tövbe yarabbim yaa:)) Hislerimizle yazıyoz herhalde..!!

Beyaz Büyü dedi ki...

İyi adam ol bi daha orkestra morkestra falan diyipte benim asabımı bozma.. Seni kemanın f aralığının içine sokar telleri iyice gerdirir bir güzel reçinelediğim yayı sertçe bi çekerimki toz dumana karışır nerdeyim ben ya dersin işte o zaman anlarsınki zurnanın zırt dediği yerdesin..

Abi noldu bana ya ?.. (((:

Yigit dedi ki...

sana ne oldu bilmem de bana olabilecekleri düşündüm de orkestra işini unutalım abi biz. Yazalım çizelim ne güzel. Bizim neyimize orkestra. En azından benim neyime yaa.:)))))