Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 5

Beni eğitecek adamın alnını karışlarım arkadaş..!!


Eğitim şart abi. Eğitimsiz personel olurmu hiç? olmaz tabi. Her boka faydası olan eğitmenlerden artık daral geldi. Normal hayatla alakası olmayan uç örnekler vererek bana işimi öğretmeye kalkan insanları alıp bi odaya toplasam sonra versem gazı çaksam kibriti. Bu kadar nefret edemez bi insan. Ama ben edebiliyorum. Bilmem ne zaman Amerika'da bi adam şöyle şöyle yapmışta sonra bi bakmış herşey tozpembe olmuş. Geç olum bunları yaa.! Amerikan tarzı yaşamıyorum ki amerikan tarzı davranıyım insanlara. Yiyosa gelen herhangibiriyle tartışınca heeey dostuum diye girsene lafa. O zaman ben sana eğitimci derim. Bana benim içimden örnekler ver. Ne biliyim Manisa'da şu adam şöyle yapmışta şöyle olmuş de. Ufo gören masum köylü geldi lan aklıma:)) Kaldı ki verilen tüm örnekler insanların dürüst olduğu varsayılarak verilmekte. Ulan istanbul'da elini versen kolunu kaptırıyosun. Dürüstlük erdem değil artık. Hatta insanlar kasıla kasıla dolandırıcılıklarını anlatıyor. Hey gidi hey kıçımın eğitimcisi hey. Az kafanı kitaplardan kaldırda istanbulda bi dolaş.

Eğitimin başında ne için çalışıyorsunuz diye tanışma amaçlı bi soru sordu bay çok bilen. Bazı arkadaşlar insanları seviyorum, doğayı seviyorum, böcekleri seviyorum gibi bana inanılmaz saçma gelen cevaplar verdiler. Ulan madem o kadar insan canlısı doğa aşığısın git TEMA'da çalış. Ya da aynı yerde çalış ama para falan isteme. Aşıksın ya işine gücüne. İnsan insanlara muhtaç olmamak için çalışır arkadaş. Ama şu kardeşin çıktı ve göğsünü gere gere "KİMSEYE MUHTAÇ OLMADAN YAŞAMAK İÇİN" dedi. Eğitimci Santos Angutyos hmm deyince alıp önümdeki eğitim dökümanını kafasına patlatmak geldi. Ama yapmadım. Yapamadım. Yapamadım anlıyomusun! Keşke yapsaydım lan. Ama maalesef gelen kol gibi faturaları samimiyetle ödüyemiyorsunuz. Abi ben çok samimiyim bu ay ödemesem olurmu? Olur tabi caanııııım olmammı:) Olmaz:) Olsa keşke dimi ama? Bu konuyu meclise bi götüriyim. Daha saçma konular tartışıldı mecliste bumu çok gelecek. Bakarsın dürüstleri maaşa bağlarlar. Bende emekliye ayrılırım. Neyse ya çalışıyım bari biraz.. Vatan hizmet bekler..

13 yorum:

' Zere ' dedi ki...

Şu kol gibi faturaları her defasında hatırlatma Yiğidim.Etme,eyleme !!!

Yigit dedi ki...

Aklımdan çıkmıyo inan:)) Ne tarafa dönsem bi fatura görüyorum. Ama denerim.Kol demem mesela parmak derim bundan sonra:))

' Zere ' dedi ki...

İnan çok fark etti yani kol yerine parmak :)Yürü beeeeeeee :)

Yigit dedi ki...

En azından hayali o kadar korkunç değil:)))))

' Zere ' dedi ki...

Haklısın ama ben ifrit oluyorum böyle mecazen de kolum gibi bacağım gibi fatura falan denmesinden .Geçen de arkadaş bi börek yedim diyo ki böyle kolum gibi.Başlarım böyle anlatıma: Börekten soğudum inan olsun..Ulan adamda bir de kol var ki boyum kadar :) Hey allahım :)

Yigit dedi ki...

Haaaa. O zaman tamam:)) Rakamlar veririm bundan sonra artık kol'mu, parmak'mı sen karar verirsin:))

masal dedi ki...

yiğit;bak bir tane mükemmel yeter:)
öğrenmenin zararı olur mu.öğren.)

Yigit dedi ki...

Zaten senin mükemmelinden başkası olmasın dimi:)) Öğretsin ama bize göre öğretsin be masal:))

lunelyyn dedi ki...

neyyyy biri emeklimi yazmış olum anca mezara 5 kala emekli olunuyo bu memlekette unuttun galiba :):):):) yada eğitim sonrası zafiyet geçirmekte olduğundan yanlışlıkla ağzından ay pardon elinden kaçtı :):):)

Yigit dedi ki...

ya aslında haberlerde emekli maaşlarına zam dedi ya ordan takıldı elime o emekli lafı. yoksa emekli olacak ömrüm olduğunu bende sanmıyorum:))

voodoo dedi ki...

heheyt Harbi Türk genci!

voodoo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lunelyyn dedi ki...

evet mükemmel ötesi bir zam geldi en az 63 tl en çok 101 tl elin meksikalısı emekli olur dünyayı gezer bizimkiler açlık sınırına ulaşmaya çabalar :) :S :) :S :) bence sen emekli olma kendi işini kurma hayalini gerçekleştir ölene dek çalış anca öyle kimseye muhtaç olmazsın :P:P:P:P:P