Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 5

Ben habere haber demem başlıkta ben olmadıkça...


Bugünde akşam oldu. Sabahki eğitimin etkisiyle olsa gerek gün çarçabuk bitti abi. Kafesteki hayvanı salarsında özgürlükten nereye gitceğini sapıtır bi o duvara bi bu duvara çarpar önce kendini sonra da yolu bulup kaçar gider ya heh işte aynen o ruh halindeyim şu anda. Kendimi önce odamın karşı duvarına, sonra masama çarpıp terk edicem odamı. Kamera kayıtlarında bu halimi izleyecek olan patronum umarım eğitimin bende yarattığı kötü etkinin farkına varır da beni bir daha eğitime göndermez. Ya da manyaklaştığımı düşünüp yol verir bana. Her ikisi de aslında umrumda değil şu anda.

Şu anda düşündüğüm tek bişey var. Bir an önce evime gidip Kadriye'mi alıp Çanakkale yollarına düşmek. Yarın düğün var abi. Bildiğin köy düğünü. Hani köyün tüm kızlarının bi tarafa, tüm erkeklerinin karşı tarafa geçip ölümüne kesiştiği türden düğünler. Harbiden çok güzel oluyo ya:)) Eskiden ne keşişirdim be arkadaş düğünlerde. Hatta kalabalık grup olduğumuz zaman "Ulan sanamı bakıyo, banamı bakıyo, yok şuna bakıyo" sorunu içinde bocalayıp bi tane kıçı kırık yüzünden düğün evinin değişik köşelerine dağılır böylece kime baktığını anlardık. Ulan bi tane kız hepimizi maymun ediyodu ya ona yanarım. Ama sonuca gelindiğinde otobüs yolculuğunda bi kızla kesişmekten farksız. Kes kes 5 durak sonra insin gitsin. Elde var sıfır:)

Neyse abi işte bu akşam yollardayım. Yol durumunu da aldım az önce haberlerden. Rüzgarlıymış denizler. Neyseki yat'ım tadilatta olduğundan arabayla gidicem. (Zenginiz boğğlumm) Haberlerde en çok tercih ettiğim kanal NTV bu aralar. Nedenide ne biliyomusun abi. Banu Güven. Acayip şekilde hoşlanıyorum kendisinden. Ama beklentisiz:) Zaten ödül töreninde denk gelmiştim kilo almış. Zayıflayana kadar tekrar sadece haber sunarken izlicem kendisini. Yüzü çok güzel. Bu haberi de Yiğit için sunuyorum diyene kadar da başka bişey yapmıcam. Dolayısıyla hiçbişey yapmıycam:))

Görüşmek üzere abi. Yolcu yolunda gerek. Bora-MAN ve ' Zere ' hoşgeldiniz:) Vedayı Oscar Wilde ile yapıyorum...

Kulak verin sözlerime iyice, Herkes öldürebilir sevdiğini. Kimi bir bakışıyla yapar bunu, Kimi dalkavukça sözlerle, Korkaklar öpücük ile öldürür, Yürekliler kılıç darbeleriyle! Kimi gençken öldürür sevdiğini, kimileri yaşlı iken öldürür; Şehvetli ellerle öldürür kimi, kimi altından ellerle öldürür; Merhametli kişi bıçak kullanır. Çünkü bıçakla ölen çabuk soğur. Kimi aşk kısadır, kimi uzundur, Kimi satar, kimi de satın alır; Kimi gözyaşı döker öldürürken, kimi kılı kıpırdamadan öldürür; Herkes öldürebilir sevdiğini ama herkes öldürdü diye ölmez!!! Oscar Wilde

2 yorum:

' Zere ' dedi ki...

Şuan gözyaşlarım sel oldu Yiğit..Yolun açık olsun sevgi kelebeği bekliiiiciğim seni :)

Yigit dedi ki...

Kıyamam senin gözyaşlarına. Geldim geldim o kadar kahretme kendini:))