Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 14

Aşk bir rus ruletidir, silahın patlaması bazen seneler sürebilir...


Günaydın abi. İzmiri seviyorum. Çünkü izmire gidince istanbulla arasındaki dağlar kadar farktan dolayı huzur buluyorum. Ne trafik, ne kavga gürültü, ne hayvanlık, ne yamyamlar hiçbişey yok:)) Ya da geceleri bu türleri kapatıyolar bi yerlere ben denk gelmiyorum. Ya da belediye ben geliyorum diye kendine çeki düzen veriyo. Bak bu da olabilir:)) Dün bi değişiklik yaptım abi. Çakma sarışınlardan nefret eden ben istemeyerekte olsa bi çakmayla takılmak zorunda kaldım. Arkadaşımın arkadaşı çakma olunca mecbur kaldım. Ama çok eğlenceli bi kızdı. Hep merak etmişimdir günlük hayatta takım elbiseyle gezen kızların nasıl eğlendiğini. Dün akşama kısmetmiş. Ulan kocagün asık surat oturmanın tadını meğer akşamları çıkarıyolarmışta haberim yokmuş. Bundan sonra hedefim takım elbiseli güzeller. Acayip eğlenceliler yaa. Her konuda hemde:))

2 gündür telefonumu açmıyodum. Paso kapalydıı. Çünkü ayrılıktan sonra gelen mesajlar beni sinirlendiriyor. Her ayrılık sonrası gönderilen klasik mesajlardan bahsediyorum. Sebep olduğum üzüntünün abuk subuk şarkı sözleriyle yansıtılmasından nefret ediyorum. Gerçi üzüntüden de tam emin değilim. Bu sabah açtım ve 3 mesaj geldi. Haniiiiii oooo bıraaakıııııııp gideeeeeeerkennnn beniiii tarzı mesajlar:)) Hiiiiç skimde değil arkadaş. Cevap olarak mesaj göndermem gerekseydi kader diyemezsiiiiiin sen kendin ettinnnn derdim. Ama demiycim arkadaş! Devam edemeyeceğim diyen O'ydu arkadaş. Şimdi ise zart zurt arayıp bişeyler söylemek isteyen yine O. Ulan ne kadar zor bişey bu doğru kişiyi bulabilmek. Aileme bakınca hiç tanışmamış iki insan gibi göremiyorum. Sanki birlikte büyümüşlerde sonra zamanı gelince evlenmişler gibi geliyo hep. Ama onlarda iki yabancıydı zamanında. Ya sabır:) Evlenecek kişiyi bulmak ne kadar tehlikeli bi iş be abi. Evet evet aşk rus ruleti gibi bişey, tek farkı silahın patlaması kimi zaman yıllar sürüyor.

3 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

Hani devam etmeyelim diyolar ya ;gel kıçımda dolan yalvar yakar belki o zaman daha şahane devam ederiz gibisine getiriyolar ama ...Yer mi anadolu çocuğu be ...Yemez :)

Yigit dedi ki...

Yemez anadolu çocuğu. Çok yaşa emi Zeré'm :)))

masal dedi ki...

:)