Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 11

Zorla bunalıma soktun lan beni..!!

Bizimki akşam mesaj göndermiş.Aynı Beyaz Büyü'nün dediği gibi vermiş kamçıyı vermiş kamçıyı. Çok etkileniyorum ben abi ya. Aşırı duygusallaşıyorum. Ama belli etmiyorum tabi bunu O'na.Belki de ediyorumdur ya.Ediyomuyum yoksa lan. Kavga ettiğim zaman sevdiğimle işim hiç düz gitmiyo. Ne yapsam ters gidiyo. Basiretim bağlanıyo sanırım.Karar verme mekanizmam alt üst oluyo.Buna rağmen cevap falan vermedim. Zaten artık bu saatten sonra barışşak kime ne faydası var. Babamın telaşı bana bu aralar fazlasıyla yetiyo.Bir dertte senle katamam bülbül. Artık önümüzdeki maçlara bakıcaz.
İki damla yağmur yağmasıyla bütün herkes gözlerine perde çekilmiş gibi araba kullanıyo. Ona bağır buna çağır derken yolda bi tane şerefsiz önüme atladı. Ama varya arabayı bi yere gömmemek için akla karayı seçtim.Güç bela durdum.Bu şerefsiz de durdu.Tam arabadan indim sinirliyim ya gidicem konunun anlam ve ehemmiyetine binaen bi konuşma yapcam.Aha! bi baktım bizimki bastı gidiyo.Ulan senmisin giden.Atladım arabama peşinden bende.O kadar kafaya koymuşum ki Kars'a kadar gitse takip edicem yani.Kovalamaca tam sahil yolundan sultanahmete çıkan yokuşa kadar sürdü tabi.Orda ışıklarda yakaladım ibneyi.İndim arabadan gittim yanına.Açtım kapıyı.Bi baktım levyeyi arabada unutmuşum.:)) Yok yok öyle değil. "Ulan şerefsiz yedin bi bok, adam gibi dur bi bak bişey oldumu " dedim. Çocukta benden biraz ufak.O da panik yapmış zaten.Bu tam cevap verecekken arabada 2 tane bayan olduğunu gördüm. Ne yapıyon olum sen dedi içimden bi ses.:) Kapattım kapıyı arabaya döndüm.Arabada bayan olduğunu bilsem hiç takip etmezdim.Zaten o kadar kovalamacada heyecan arayan gönlüme biraz olsun su serpmişti:) Kafamı biraz olsun dağıtmış oldum.Böyle arabayla birini takip etmek acayip hoşuma gidiyo.Aynı filmlerdeki taksi şoförleri gibi.Neyse abi işte geldik işimizin başına.
Gazeteyi açtım ve baktım ki Nobel barış ödülü Amerikan Başkanına verilmiş.Ulan bu nasıl barış ödülü.Dünya üzerindeki savaşların neredeyse %90'ından sorumlu olan bir ülkenin başkanına verilen barış ödülü benim gözümde artık barış ödülü falan değildir.Gözümde değerin bitti Nobel. Sende adam değilmişsin.!!
Bu arada Desperate Housewife,Nicethingforniceboys ve Burcu hoşgeldiniz..







Teoman-İstanbul'da Sonbahar - The funniest home videos are here

2 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

ben demiştim demek istemiyorum ama gel görki yine hislerim beni yanıltmadı((((:
araba takip etmeler falan noluyoruz aslanım ? iki kadın yerine iki tane ayı gibi adam olsaydı arabada napıcaktın merak ettim ((:

Yigit dedi ki...

Farkındamısın bilmiyorum ama. Bu ara fazla ayı konusuna giriyosun.Kış geldi ondanmıdır nedir?:)) Valla 2 tane değil de 1 tane bile olsa ayı gibi adam bir hayvansever olarak yine terk ederdim olay yerini:)))