Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Aralık 17

Yorumsuz:)) yok yok yorumlu..hemde bol yorumlu..

Ben bu msn açılış sayfasından bıktım aga. Bi kere uyarmıştım zamanında kardeşim çeki düzen verin şu haberlere diye. Hatta ilk blog yazımdır. Beni burda yazmaya iten msn giriş sayfasıdır. Kendileri kaybetti tabi. Bak şimdi msn'de değil blogger'da takılıyom aga. Onlar kaybetti. Beni siklememenin cezasını bensizlikle çekiyolar. Ama çeki düzen konusunun peşini bırakmadım tabi.Ara ara girip adam oldularmı acep diye bakıyorum.Ama nerdeeee.Aynı tas aynı hamam.
Az önce gördüğüm bir haber.Şimdi ben düşünüyorum da bu kadın Türkiye'de olsa haberlere falan çıksa o kanalı basmazlarmıydı abi. Basarlardı sanırsam:)) Hepimiz bağımlıyız, yalnız değilsin sloganları eşliğinde. Zaten bizim millete slogan olsun. Üç kişi bi araya gelsek slogan atıyoz anasını satıyım. Slogan ve destek potansiyelinin olduğu yorumlardan belli zaten abicim. Toplam yorum sayısı ayrı bi komik. Bu kadar denk gelir :))) Hangi kadından mı bahsediyorum. Aha buyur buraya tıkla abi sende gör.

Yorum demişken abi bişey aklıma geldi onu da diyim de evimin yolunu tutayım ben. Gezdiğim sayfalarda yazıları okuduktan sonra yorumları okuyorum ya. Yorumları okumak acayip keyifli geliyo bana yaa:))) yorum manyağı oldum abi okuya okuya. Her boka yorum yapasım geliyo.Ama yapmıyorum tabi.Git geller yaşıyorum beynimin derinliklerinde.Blogla kafayı yemem an meselesi.:) Allah sonumu hayr etsin.

2 yorum:

Laidly_wyrm dedi ki...

ahah ne garip bişeymi. Ben böyle şeyler filmlerde fln olur diye bilirdim meyersem gerçekliği varmış.. yazık lan

Yigit dedi ki...

:)) ben msn ana sayfasında çıkan hiçbir habere inanmadığım için bu habere de inanmadım. Hiçbi aklı başında kadının kudurdum ben herboktan tahrik oluyorum diye basın açıklaması yapacağına da inanmıyorum.